معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمالغرب کشور:

مقاومت شاه کلید توسعه کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان است

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمالغرب کشور گفت: آزادسازی خرمشهر رمز مقاومت و مقاومت را شاه کلید توسعه کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۱۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار داود غیاثی‌راد معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمالغرب کشور در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در امامزاده سید اسحاق(ع) شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر یک نصرت الهی بود، گفت: بی‌تردید فتح خرمشهر، یک مسأله عادی نبود؛ بلکه معجزه الهی و امداد غیبی بود که به دست توانای رزمندگان اسلام رقم خورد.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب با تکیه بر محاسبات غلط مادی و غفلت از قدرت الهی، خرمشهر را تسخیرناپذیر و فتح آن را ناممکن می دانستند؛ وقتی خبر فتح خرمشهر در رسانه‌ها و مطبوعات پخش شد، دشمنان اسلام را بهت‌زده و حیرت زده ساخت.

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمالغرب کشور تصریح کرد: بر همین اساس و بر مبنای همین طرز تفکر دینی بود که امام خمینی(ره) درباره توجه خاص حضرت حق در فتح خونین شهر و ارتباط این مسأله با امدادهای غیبی چنین فرمودند: «فتح خرمشهر، یک مسأله عادی نبود. این که پانزده الی بیست هزار نفر به صف برای اسارت بیایند و تسلیم شوند، مسأله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است».

سردار پاسدار غیاثی‌راد با بیان اینکه خرمشهر با تاریخی خون‌بار و حماسه‌ای جاوید، نماد رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و مردمی است که خاطرات کم نظیر آنان، برای همیشه به عنوان برگ زرینی در قلب تاریخ ثبت شده است، گفت: آزادسازی خرمشهر رمز مقاومت و مقاومت را شاه کلید توسعه کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ارزش‌ها و عملیات‌های دفاع مقدس نیاز داریم و باید با الهام گرفتن از ایثارگری و شجاعت رزمندگان دفاع مقدس به جای چشم داشتن به بیگانگان به داشته‌ها و توانایی‌های خود اعتماد کنیم.

در پایان این مراسم نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه برگزار و حاضران در جلسه مهمان سفره تبرکی افطار در این امامزاده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات