خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز گفت: دولت ستاد مقابله با شرارت آمریکایی ها را در مرکز اقتصادی دولت تشکیل و وزارت خارجه باید به این مسئله کمک کند.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۲۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسيج از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به وقایع سوم و چهارم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد یک حادثه معجزه‌آسا بود چراکه ما با دست‌خالی و تحریم مطلق ازیک‌طرف با صدام که آغاز گرد جنگ بود و از طرف دیگر با کل دینا و آمریکا که متفق صدام بودند و از آن پشتیبانی می‌کردند جنگیدیم.

وی افزود: پیروزی ما در جنگ فقط پیروزی بر صدام نبود بلکه پیروزی بر آمریکا، اسرائیل، اروپا و رژیم‌های مرتجع عربی بود که خیلی به صدام کمک کردند و سپس پشیمان شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان بابیان اینکه خدا پیروزمان کرد، اما اوج پیروزی‌های ما قله رفیع فتح خرمشهر بود، گفت: این پیروزی نعمتی عظیم، بزرگ و تفضلی بی‌نظیر از ساحت خداوند به ملت ایران در برابر صبر، پایداری، استقامت، فداکاری و جان‌فشانی مردم ایران بود و جوانان بیشتر مستحق این پیروزی بودند.

وی با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا قطعنامه 2231 را نقض کرده و اروپا باید قطعنامه‌ای علیه آمریکا صادر کند، بیان کرد: چنانچه اروپایی‌ها در این خواسته‌ها تعلل کردند حق ایران برای بازگشت به فعالیت‌های هسته‌ای غنی سازی بیش از20 درصد باید محفوظ بماند.

آیت‌الله جزایری دستورالعمل مقام معظم رهبری به دولت را به‌عنوان یک دستورالعمل مهم و ارزشمند دانست وعنوان کرد: آمریکایی‌ها وزارت خزانه‌داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کردند دولت نیز ستاد مقابله با این شرارت دشمنان را در مرکز اقتصادی دولت تشکیل و وزارت خارجه باید به این مسئله کمک کند.

وی گفت: شما آمریکایی‌ها در جنگ به صدام کمک کردید اما جوانان دلیر ما صدام و شمارا شکست و زمین‌های اشتغالی و خرمشهر را به فضل خدا آزاد کردند.

آیت‌الله جزایری عنوان کرد: امروز نیز فرزندان ما در صحنه هستند و در این جنگ اقتصادی باکار و تلاش و خلاقیت به لطف خدا شما را شکست می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها