جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در این جنگ نابرابر زمینه ساز معرفی انقلاب اسلامی به دنیا شد و ما مسئولان وظیفه داریم نسبت به حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۲۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در نشست بصیرتی به مناسبت سوم خرداد فتح خرمشهر را یک راز سر به مهر دانست و با تاکید بر اینکه جنگ میان حق و باطل همچنان ادامه دارد، گفت: رمز پیروزی بر جبهه کفر و استکبار مقاومت است.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس نماد مقاومت ملت ایران است که یک طرف آن جبهه حق و در مقابل جبهه کفر قرار گرفته بود، گفت: اگر یک نگاهی به مقاومت بیاندازیم به این نتیجه می رسیم که جمهوری اسلامی در چهل سالی که از عمر با برکتش گذشته همیشه باید این نماد در ذهنش قرار داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بایستی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد و با مدیریت جهادی و انقلابی در صدد رفع مشکلات جامعه و مقابله با جنگ اقتصادی و نرم دشمن برویم.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر تجلی مقاومت در برابر استکبار و ظلم بود، گفت: دستاوردهای این عملیات در سطح جهانی بازتاب داشت وعلی‌رغم تحریم و محدویت‌های آن زمان با فرماندهی متعهد و متدین امام امت خرمشهر آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در این جنگ نابرابر زمینه ساز معرفی انقلاب اسلامی به دنیا شد و ما مسئولان وظیفه داریم نسبت به حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات