امام جمعه شهرستان سراوان گفت: امروز دشمن تنها گزینه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه اقتصادی می بیند که هم مردم و مسئولین با همگام شدن با هم و حمایت از کالای ایرانی این نقشه دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۴۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزارن جمعه با اشاره به آثار روزه داری گفت: روزه داری هوای نفس و طبیعت حیوانی را از انسان دور می‌سازد، هوای نفسی که اگر انسان نتواند در خود صفای دل ایجاد کند و در مسیر سرکوب کردن نفس اماره قرار نگیرد، این نفس بر مباحث روحانی انسان غلبه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روزه داری انسان را متوجه نعمات و‌ برکات و‌ برقراری ارتباط نزدیک با خداوند متعال می‌کند، افزود: هر فردی برای احیای درون خود تلاش نکند، شیطان در وی رخنه می‌کند.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه شکر نعمت، نعمتت افزون کند، اضافه کرد: روزه داری انسان را به یاد نعمات خداوند می‌اندازد و انسان را به تفکر و تعقل در این نعمات وا می‌دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد:سلامتی، امنیت، اندیشه اسلامی، عزت و سربلندی این نظام از نعمت‌های الهی است که باید شکر گذار باشیم.

وی در ادامه و با اشاره به دیدار کارگزان نظام با رهبر معظم انقلاب در دوم خرداد ماه، گفت: مقام عظمای ولایت در این دیدار همه ما را متوجه ایام مبارک ماه رمضان و بندگی خداوند کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال دشمنی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده است و با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام است که در همه صحنه‌ها با قدرت حاضر شده ایم و همچنان با قدرت ادامه خواهیم داد.

حجت اسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: آمریکا قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و در زمان‌های متفاوت با رنگ و بو‌های مختلف، با دستکش مخملی و دست آهنی و‌با ترفند‌های مختلف پیگیر بوده، اما همواره با قدرت مقابل وی قد علم کرده ایم و همواره شکست شامل حال آمریکا شده است.

این مسئول افزود: راه کم کردن دشمنی آمریکا نرمش و انعطاف نیست، دوستی و انعطاف مقابل کشوری که از شیطان پیروی می‌کند یعنی گستاخ کردن آن، هر کجا که با قدرت ظاهر شده ایم منجر به عقب نشینی دشمن شده است پس نباید از خود نرمش و انعطاف نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سراوان اضافه کرد: تجارب گذشته نشان داده است که اروپایی‌ها نیز قابل اعتماد نیستند و در بسیاری از موارد حساس پیرو آمریکا هستند و مقابل جنایات و عهد شکنی این کشور در برجام هیچ گونه تحرکی از خود نشان نداده اند.

حجت اسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه اروپا باید ثابت کند که قابل اعتماد است و مقابل بدعهدی‌های آمریکا از خود حرکتی نشان دهد و‌سکوت خود را مقابل جنایات امریکا بشکند، ادامه داد: بسیاری از مشکلات درون کشور به مذاکرات مرتبط نیست مانند معیشت مردم که دشمن بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است لذا باید مسئولین جهت رفع این مشکل برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به سخنرانی وزیر امور خارجه آمریکا گفت: به راحتی ترس و وحشت و نا امیدی در مقامات این کشور مشاهده می‌شود و این کشور به خوبی می‌داند که توان مقابله نظامی با کشور جمهوری اسلامی و جرعت گفتن و ورود به این مسئله را نیز ندارد به همین خاطر از طریق جنگ نرم و نا امید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی وارد شده است.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: امروز دشمن قصد دارد عزتمندی، استقلال و امید را از ملت ایران بگیرد، زیرا امروز در مخمصه افتاده و به قدرت نفوذ ایران در ملت‌های مسلمان از جمله پیروزی محور مقاومت در کشور‌هایی عراق و لبنان پی برده است و می‌داند که گروه مقاومت امروز چه پیامی را در جهان مخابره کرده است.

حجت اسلام و المسلمین بامری اظهار کرد: امروز دشمن تنها گزینه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه اقتصادی می‌بیند که هم مردم و مسئولین با همگام شدن با هم و حمایت از کالای ایرانی این نقشه دشمن را خنثی کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه(س) یک‌ شخصیت برجسته در دل دنیای اسلام است و یکی از ستون‌های اساسی ترقی مبعث رسول اکرم(ص) و دین اسلام به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه  سراوان با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه گفت: گروه مقاومت حزب الله لبنان قدرت پوشالی رژیمی که همه سران عرب و دیگر کشور‌ها از آن وحشت داشتند، را در جنگ ۳۳ روزه شکست داد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری در پایان با بیان اینکه نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان بیشتر به دنبال رفت و آمد است به وی توصیه کرد تا بیشتر دلسوز مردم باشد.
ارسال نظرات