خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم

ملت قهرمان ایران هرگز اجازه نمی‌دهند قطره‌ای از خون شهدا پایمال شود

سردار «غلامرضا احمدی» گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با حفظ وحدت و تبعیت از، ولی فقیه هیچ گاه نمی‌گذارند قطره‌ای از خون شهیدان این مرز و بوم پایمال شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» طی سخنانی در مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدای سوم خرداد در قم اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران و شجاعت رزمندگان و دلیرمردان حاضر در میدان نبرد با دشمن است.
وی با تاکید بر اینکه چنین حماسه‌های تاریخی و فراموش نشدنی باید برای نسل جوان تبیین شود، گفت: در شرایطی که دشمنان با تکیه بر جنگ فرهنگی، حماسه آفرینی‌ها و اقتدار نظام و کشور را زیر سوال می‌برند، باید ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تبیین و شرایط سخت ایستادگی در برابر نه تنها عراق بلکه آمریکا و ... برجسته شود.
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) رمز عزت نظام اسلامی را اطاعت از، ولی فقیه و حفظ اتحاد و انسجام ملت توصیف و تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند ملت سرافزار ایران اسلامی با حفظ وحدت و تبعیت از، ولی فقیه هیچ گاه نمی‌گذارند قطره‌ای از خون شهیدان این مرز و بوم پایمال شود و عزت و اقتدار کشور به خطر افتد.
وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد، ایمان و روحیه ایثار رزمندگان و عنایت خداوند متعال را موجب فتح خرمشهر دانست و بیان کرد: شکست دشمنان بعثی با ایمان و ایثار رزمندگان بدست آمد، این پیروزی معجزه الهی بود که در پی مقاومت جبهه حق در برابر کفر محقق شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات