مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: بخشي از گروه هاي جهادي در ماه مبارك رمضان با توجه به شرايط جوي و نيازهاي منطقه فعاليت هاي ترويجي، فرهنگي، آموزشي و درماني را در اولويت قرار مي دهند.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۸۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سروان پاسدار آذرنییاد با اعلام اين خبر كه فعاليت گروه هاي جهادي در ماه مبارك رمضان متوقف نخواهد شد، اظهاركرد: چندین گروه جهادی براي خدمت رساني در نقاط محروم شهرستان سردشت در ماه مبارك رمضان برنامه ريزي كرده و هم اكنون مشغول كار و فعاليت هستند.

وی با اشاره به دشواري هاي فعاليت جهادگران روزه دار در روزهاي گرم تابستان 97 گفت: انگيزه اصلي كه باعث مي شود چراغ فعاليت گروه هاي جهادي حتي در ماه مبارك رمضان و اوج گرماي هوا هم خاموش نشود، ميل جهادگران بسيجي به خودسازي و تربيت نفس است.

سروان آذرنییاد با بيان اينكه ارزش هر عمل پسنديده در ماه مبارك رمضان مضاعف مي شود، به ابتكار گروه هاي جهادي براي تداوم فعاليت در ماه مبارك رمضان اشاره و خاطرنشان كرد: بسياري از گروه هاي جهادي فعاليت عمراني شان را از سحر و پس از نماز صبح آغاز مي كنند و تا گرم شدن هوا به كار ادامه مي دهند. برخي از فعاليت هاي عمراني نيز در صورت امكان به شب و پس از افطار موكول مي شود.

وی اضافه كرد: بخشي از گروه هاي جهادي در ماه مبارك رمضان با توجه به شرايط جوي و نيازهاي منطقه فعاليت هاي ترويجي، فرهنگي، آموزشي و درماني را در اولويت قرار مي دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت با بيان اينكه سازمان بسيج سازندگي در عين توجه جدي و همه جانبه به مساله اقتصاد مقاومتي، اشتغالزايي و كمك به توليد ملي، همواره به فعاليت هاي محروميت زدايي و خدمت رساني اهتمام دارد، اظهار كرد: ميل روز افزون گروه هاي جهادي براي خدمت رساني و محروميت زدايي در مناطق بومي و جغرافياي استان خودشان موجب شده كه فعاليت هاي جهادي در تمام طول سال برقرار باشد و صرفا به تعطيلات عيد يا تابستان خلاصه نشود.

ارسال نظرات