کد خبر: ۹۰۲۰۸۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

یادمان شهدای گردان جندالله با حضور حجت السلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء و رزمندگان گردان جندالله در اردوگاه شهید باکری ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در آئین افتتاح یادمان شهدای گردان جندالله ارومیه گفت: صحبت کردن درجمع رزمندگان و مردان مرد بسیار دشوار است و شما عبودیت را به معنای واقعی تفسیر کرده اید.

حجت الاسلام سرایی اظهار داشت: تلاش دشمن بر حذف فرهنگ جهاد و شهادت است در حالی که واقعیت این است که انقلاب را همین فرهنگ حفظ کرده است.

وی تاکید کرد: ما با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح جنگیدیم و این در سایه اعتماد و اعتقاد به نصرت الهی بود.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با اشاره به رسالت نسل امروز گفت: ما در معرفی دفاع مقدس بسیار ضعیف بودیم، جای خالی فیلم و سریال های جذاب در این عرصه به شدت احساس می شود. امروزه رسالت ما دفاع از اعتقادات و آرمان هایمان است، امروزه خدا نکند ما تحت تاثیر تبلیغات بدخواهان دچار محافظه کاری شویم.

لازم به ذکر است گردان جندالله در سال 61 با هدف ماموریت های درون مرزی آذربایجان غربی و برون مرزی از حاج عمران تا ماووت تشکیل شده بود این گردان تا سال 68 به فعالیت خود ادامه داد و 81  شهید را تقدیم عزت انقلاب اسلامی و ایران کرده است.

ارسال نظرات