حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی با بیان اینکه؛ دشمن همواره دنبال بهانه و ضربه زدن به نظام است، خواستار رسیدگی به مشکلات اصناف بویژه کامیون داران شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۳۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته فرادنبه طی سخنانی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام درباره برجام، تأکید کرد: از تیم دیپلماسی انتظار داریم که در مقوله برجام به‌گونه‌ای عمل کنند تا عزت ملت و نظام حفظ شود از سوی دیگر در داخل کشور نیز وحدت مردم و مسئولان با همدلی و انسجام ملی در پیروی از منویات معظم له یک ضرورت است.

وی افزود: مسئولان توجه داشته باشند که اگر کشورهای اروپایی در برابر آمریکا در برجام ایستادگی کردند و تضمینی علمی دادند برجام ادامه پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت ملت ایران عزتمندی‌شان را حفظ می‌کنند.

خطیب جمعه فرادنبه سپس به بحث تجمع صنف زحمت کش کامیون داران در استان اشاره کرد و گفت : کامیون داران فرادنبه ای نیز چند روزی به دلیل مشکلات صنفی خود دست از کار کشیده اند و افزایش قیمت برخی اقلام، حق بیمه رانندگان در سال های اخیر و پایین بودن نرخ کرایه حمل بار از مهمترین دغدغه های این صنف است که خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات شان هستند.

  وی در ادامه افزود: برخی از رانندگان برای پیگیری مطالبات خود به ما رجوع کردند که برای ما جز شرمندگی باقی نمی گذارند، چون ما دستگاه اجرایی نیستیم، چرا باید وضعیت کامیون داران این چنین باشد، دشمن همواره دنبال بهانه و ضربه زدن به نظام است و اینگونه اقدامات از جلوه خوبی برخوردار نیستند که  باید به این وضعیت رسیدگی شود.

امام جمعه فرادنبه خاطرنشان کرد: اگرچه مسئولان اقداماتی انجام داده اند، اما به نظر می رسد، می بایست استاندار محترم در این زمینه ورود پیدا کند و به داد این صنف زحمت کش و خانواده های آن ها برسد.

ارسال نظرات