جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (علیه السلام)، ایجاد فاصله بین مردم و ولایت را هدف دشمن در جنگ نرم دانست.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سامان که به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خرمشهر در سال 1361 به گونه‌ای بود که دشمنان به گونه‌ای تصور کرده بودند که سه روز دیگر پایگاه خود را در شهر اهواز تاسیس خواهد کرد.

وی به عوامل پیروزی نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: سه عامل مهم در پیروزی رزمندگان اسلام نقش بسزایی داشتند که عامل اول، توفیق‌های الهی بود. خداوندی که عوامل آمریکایی را در صحرای طبس به زیر کشانید و همان خداوند، رزمندگان اسلام را در عملیات بیت المقدس یاری کرد و باعث آزادسازی خرمشهر شد.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(علیه السلام) خاطرنشان کرد: در این راستا امدادهای الهی را در سال 88 مشاهده کردیم که چگونه با حضور مردم، طومار فتنه گران در هم پیچیده شد.

مرادی در ادامه، دومین مولفه پیروزی رزمندگان اسلام را حضور توده‌های مردمی در دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان کرد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) آنها ولی نعمت ما هستند و همان‌هایی که امروز جوانان خود را برای دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) به جنگ با دشمن می‌فرستند، کجای دنیا چنین شور و نشاطی در بین مردم وجود دارد و جوانان از عزیزترین خواسته‌های خود، برای کشور خویش بگذرند و جان خود را با اخلاص تمام برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کنند.

وی سومین عامل پیروزی سپاه اسلام را رهبری شایسته حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: رهبری امام خمینی(ره) سبب شد تا با تاثیر در دل‌های بسیجیان، بتواند پیروزی را برای رزمندگان اسلام به ارمغان آورند.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) بیان داشت: در جنگ نرم، امروزه دشمن در صدد آن است که بین رهبری و مردم فاصله ایجاد کنند تا از این عامل مهم در تداوم انقلاب اسلامی، مردم را دور کنند.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: امروزه در نبرد مستقیم جنگ نرم هستیم و باید مواظب باشیم دشمن نتواند با نقشه‌های پلید و شیطانی خود، اعتقادات و باورهای جوانان و نوجوانان ما را ار ارزش‌های مقدس اسلامی دور کند.

ارسال نظرات