خبرهای داغ:
آثار برگزیده حوزه عفاف و حجاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف تقویت فعالیت‌های موفق طی سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای طرح‌های جدید رونمایی و معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۴۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، ، آثار برگزیده حوزه عفاف و حجاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف تقویت فعالیت‌های موفق طی سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای طرح‌های جدید رونمایی می‌شود.

این طرح‌ها در تمامی زمینه‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب شامل پوشش بانوان، آقایان، کودکان و نوجوانان، ملزومات عفاف و حجاب، انواع چادر و سرپوش معرفی و رونمایی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، فرهنگ‌سازی در راستای شعار «حمایت از کالای ایرانی» با تکیه بر استفاده از محصولات ایرانی و تقویت فعالیت‌های به انجام رسیده از اولویت‌های بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن و رونمایی آثار برگزیده است.

انتخاب و رونمایی از آثار برگزیده با تکیه بر موارد محتوایی و کاربردی به طور جدی در دستور کار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرارگرفته است.

*فعالیت غرفه من حجاب را دوست دارم در نمایشگاه عفاف و حجاب

به گفته حمیدرضا جعفری مدیراجرایی طرح «من حجاب را دوست دارم»،  تشکل من حجاب را دوست دارم با همکاری و حضور خود مردم، در سطح وسیع جامعه و همچنین به طور تخصصی‌تر با افرادی که خود اعلام همکاری می‌کنند، اداره می‌شود و تاکنون این جنبش موفق شده‌ است در سطح ملی گسترش یابد و با اغلب فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کشور ارتباط برقرار کند.

غرفه «من حجاب را دوست دارم» در بخش عفاف و حجاب بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا شده و فروش محصولات با تخفیف ویژه نمایشگاه، ارائه جدیدترین محصولات، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، عکاسی رایگان از کودکان، ارتباط گیری با مخاطبان و استفاده از ظرفیت غنی حضور مخاطبان در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه، از جمله فعالیت‌های این گروه مردمی است.

 

ارسال نظرات