خبرهای داغ:
ماموستا ملا قادر قادری گفت: فتح خرمشهر علاوه بر افزایش توان رزمندگان برای تداوم دفاع از کشور، قدرت استقامت و نشاط را در ملت نیز ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۶۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و جلسات محفل انس با قرآن كريم در یادمان شهدای پاوه اظهار داشت: قرآن كريم همچنان كه نور است، نور خود را پخش می كند و رسول گرامی اسلام هم، نور است چرا كه با نور خود مردم را به مسير درست راهنمايی و هدايت كرد.

 

وی با اشاره به بركات ماه مبارک رمضان نيز گفت: اين ماه هم سرشار از نور و فرصت آشتی بيشتر با خدا و ماه ازدیاد تقوا و تقویت اراده است.

 

امام جمعه پاوه در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به عمليات آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات سوم خرداد تمامی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم زد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای فتح خرمشهر گفت: در این عملیات بین 15 تا 20 هزار نفر نیروی تا دندان مسلح عراقی به اسارت رزمندگان دلاور اسلام درآمدند و این مهم حتی در تاريخ جنگهای گذشته هم اتفاق نیفتاده بود.

 

ماموستا قادری افزود: اروپا و غرب بعد از آزادسازی خرمشهر و اسارت حدود 20 هزار نیروی تا دندان مسلح توسط رزمندگان اسلام، به اقتدار و توان ملت ایران و جمهوری اسلامی اقرار کردند و متوجه شدند که نباید ساده با جمهوری اسلامی ایران برخورد کنند.

 

امام جمعه پاوه گفت: پیروزی خرمشهر در حقیقت نصرت الهی بود که به واسطه ایثار و فداکاری نیروهای مسلح ما اعم از ارتش، سپاه و بسیج به دست آمده بود.

 

وی با اشاره به تهدیدهای اخیر امریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: تهدید امریکا علیه ما تازگی ندارد و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به بهانه های مختلف ادامه داشته و دارد.

 

وی افزود: اما تفاوتی که بین تهدیدهای قبلی با تهدیدهای کنونی وجود دارد این است که در گذشته بدون برنامه بود اما امروز فهرست شده و برنامه ریزی شده در 12 بند است.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخنانی ضمن خير مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در اين ماه مبارک اظهار داشت: اين ماه را خدا به بشريت عنايت كرده است تا در پرتو روزه داری، وجود انسان از ماديات پاک گردد.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: اين ماه سراسر بركت و رحمت و مغفرت ، بهترين ماه در ميان ماه ها و روزهايش، بهترين روزها و شب هايش بهترين شب ها است چرا كه هر كس درحال روزه در هر حركتی در مسير عبادت است.

 

وی با اشاره به عمليات آزاد سازی خرمشهر گفت: این پیروزی به لحاظ نظامی، نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌ شود.

 

وی گفت: اين روز، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد كه با فتح آفرینی خود، نهایت ایثار رزمندگان را نشان و موجب سرشکستگی صدام و تلخ کامی حامیان قدرتمند وی شد.

ارسال نظرات