سپاه امام رضا ( ع) شهرستان دشتی :

الگوی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس آموز های مکتب عاشورا بود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاسی از رفتار امام حسین (ع) در مبارزه با ظلم را یکی دیگر از عوامل موثر در دفاع مقدس دانست و گفت : شیعه دست پرورده مکتب عاشورا است و الگوی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس آموزه های مکتب عاشورا بود
کد خبر: ۹۰۲۰۹۷۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده سپاه امام رضا (ع)  شهرستان دشتی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و در جمع رزمندگان و بسیجیان پایگاه مقاومت ثارالله روستای گنخک با اشاره به عوامل تاثیرگزار در پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت : ایمان به بخدا و اطمینان به مدد الهی مهمترین عاملی بود که توانست رزمندگان اسلام را در برابردشمن بعثی که به صورت همه جانبه از شرق و غرب حمایت مشید به پیروزی برساند .

علی غضنفری جنگ تحمیلی هشت ساله را تقابل دین و دنیای مادی دانست و تصریح کرد : در جنگ هشت ساله تمام دنیا علیه ملت ایران بود و در این تقابل پیروزی از آن ملتی شد که قدرت الهی که همان تقوا و  ایمان بود را به همراه داشت . وی اضافه کرد : ملت ما نشان داد که با روحیه ایمان به خدا میتوان در برابر دنیای مادی استکبار ایستاد و پیروز میدان شد .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاسی از رفتار امام حسین (ع) در مبارزه با ظلم را یکی دیگر از عوامل موثر در دفاع مقدس دانست و گفت : شیعه دست پرورده مکتب عاشورا است و الگوی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس آموزه های مکتب عاشورا بود . وی هدف غرب از دشمنی با ملت ایران را زدودن دین از جامعه دانست و گفت : نباید تصور کنیم امریکا با این جناح یا آن جناح در کشور مشکل دارد بلکه هدف واقعی آنها اینست که دین در جامعه اسلامی حاکم نباشد .

غضنفری هدف آمریکا از طرح مسئله موشکی را ایجاد محدودیت در توان دفاعی کشور دانست و خاطرنشان کرد : آمریکا با طرح این موضوع بدنبال تسلیم ملت ایران است و این خواسته دشمن برای ملت ما قابل قبول نیست . وی خطر اصلی کشور را جنگ نرم دشمن دانست و گفت : امروز رسالت رزمندگان و روحانیون مقابله با جنگ نرم دشمن است و نیروهای انقلابی میتوانند نقشه های شوم دشمن را خنثی نمایند .

ارسال نظرات