خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قم:
سردار سلامی در مراسم روز مقاومت و پایداری در قم گفت: عزت مسلمین از مسیر جهاد حاصل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۸۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که  با حضور جمعی از مسئولین و مقامات استانی در مرکز آموزش بصیرت نیروی انتظامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس سرچشمه ایستادگی و مقاومت برابر دشمنان است، تصریح کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که عزت مسلمانان از مسیر جهاد عبور می‌کند و دوری از لباس جهاد و شهادت جز ذلت و خواری نصیب مسلمانان نخواهد کرد.

وی افزود: جهاد و شهادت مخلصانه نشان داد که در برابر هرگونه ظلم و فساد می‌توان ایستادگی کرد و به پیروزی نائل آمد.

سردار سلامی گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس آموختند که جنگ میان ما و دشمنان تمام شدنی نیست و می‌بایست در موازنه قدرت نظامی به دشمن نزدیک شویم تا با دور کردن تهدیدات و مقابله با فشار‌های خارجی امنیت را در کشورمان برقرار کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران بیان کرد: تاکنون هیچ کشوری در جهان مانند ایران تحریم نشده و دشمنان می‌خواهند با تحریم‌های اقتصادی و سیاسی، مقاومت مردم غیور و سربلند ایران را بشکنند.

وی افزود: ایستادگی ملت شریف ایران مشتی محکم بر دهان مستکبرین جهانی است.

سردار سلامی ضمن اشاره به چهارم خرداد، روز ملی مقاومت و پایداری، شهر دزفول را نماد مقاومت کشور دانست و گفت: مقاومت دزفول و مردم غیور آن نه تنها بخشی از تاریخ ایران بلکه به عنوان روح اصلی مقاومت کشور شناخته شده است.

وی گفت: شهر دزفول در گذر زمان نشان داد که اگر مقاومت به عنوان جزئی از شخصیت در هویت ملی یک ملت جای بگیرد، ملتی مقاوم و متحد به‌وجود می‌آید و چنین ملتی در تمامی مراحل و جریانات قومی و ملی، سدی محکم بر سر راه دشمنان است.

سردار سلامی در پایان افزود: تمامی ایران می‌بایست همانند مردم رشید و مقاوم دزفول باشند تا دشمنان فکر نکنند که اگر ما را در انزوای تحریم‌های اقتصادی و سیاسی قرار دهند می‌توانند مقاومت و پایداری ملت شهید پرور کشور جمهوری اسلامی ایران را تضعیف نمایند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها