خبرهای داغ:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان خبر داد

آزادسازی حریم راه‌ها در محور امامزاده محسن(ع) همدان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان از آزادسازی حریم راه محور امامزاده محسن(ع) با رضایت کامل مالکان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

آزادسازی حریم راه‌ها در محور امامزاده محسن(ع) همدانرسول ابراهیم‌خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمرانه نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای روستاهای توییجین و وفرجین، رضایت مالکان نسبت به تحویل عرصه را جلب کرده و عملیات آزادسازی و تعریض حریم راه های این روستاها اقدام شد.

وی افزود: این آزادسازی در محور امامزاده محسن(ع)، حد فاصل روستای توییجین تا وفرجین به طول دو کیلومتر بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان با بیان اینکه این محور مسیر گردشگری و توریستی است، یادآور شد: این اقدام به منظور تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال عموم مردم و به ویژه مسافران انجام شده است.

وی ادامه داد: پاکسازی و آزادسازی حریم جاده ها موجب افزایش ایمنی تردد در راه های مواصلاتی شده و در ارتقای ایمنی استفاده کنندگان از جاده نقش بسزایی دارد و آمار تصادفات را به طور محسوسی کاهش می دهد.

ابراهیم‌خانی اضافه کرد: از این رو تمام اقدامات ‌برنامه ریزی شده و در دست انجام، به منظور آماده‌سازی جاده‌هایی ایمن برای عموم مردم است.

وی به اصلاحات و تغییرات سازنده‌تری که در حال بررسی و اجرا در بیشتر محورها به‌ویژه راه‌های روستایی است، اشاره و خاطرنشان کرد: اقداماتی نیز در همین راستا در دستور کار است که به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار