بوشهر-در آیینی به مناسبت بزرگداشت حماسه ی فتح خرمشهر از خانواده های شهدا و رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۰۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و تجلیل از رزمندگان و شهدای عملیات بیت المقدس در مصلای شهدای محراب دیر اظهار داشت: رزمندگان ما با سلاح ایمان و با یاری خداوند معادلات دشمن تا بن دندان مسلح را بهم ریختند و این پیروزی بزرگ که نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود رقم خورد.

وی با بیان این که باید از حماسه فتح خرمشهر درس بگیریم، افزود: دشمنان قسم‌خورده ما هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و امروز تنها راه پیروزی، مقاومت در برابر مستکبرین است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم رضایی‌اندیشمند تصریح کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان در تمامی حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از مصادیق جهاد کبیر مد نظر رهبری است.

رضایی‌دانشمند با تأکید بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان کرد: با عدم اطاعت از دشمن و شناسایی عقبه داخلی آن و صراحت و شجاعت در دفاع از انقلاب است که می‌توانیم از خرمشهرهای پیش رو به سلامت عبور کنیم.

وی بیان کرد: موفقیت‌ها، توسعه و پیشرفت کشور به واسطه استقرار نظام اسلامی و خون‌های پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم محقق شده و باید قدردان این انقلاب باشیم.

جانشین فرمانده سپاه دیر نیز با گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و نظام اسلامی ما بود.

سیدعلی حسینی نیا افزود: اگر امروز در میدان‌های مختلف از تجارب دوران دفاع مقدس استفاده کنیم قطعا دشمنان ما راه به جایی نمی‌برند.

وی با بیان این که فتح خرمشهر از الطاف خفیه الهی بود و جهانیان را به حیرت واداشت ،گفت: تبیین و انتقال مفاهیم فتح خرمشهر به جامعه به ویژه نسل جوان سبب حفظ دستاوردهای نظام اسلامی می‌شود.

حسینی‌نیا با اعلام این که 82 رزمنده از شهرستان دیر در عملیات بیت‌المقدس شرکت داشتند، یادآور شد: هفت نفر از شهدای شهرستان دیر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش در این آیین  مختار عالیپور از آزادگان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد و در پایان با حضور مسوولین از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها