خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند:

25 هزار دانش آموز در مدارس نهاوند در حال تحصیل هستند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر حدود 25 هزار دانش آموز در مدارس نهاوند در حال تحصیل هستند که از این تعداد حدود 53 درصد را دانش آموزان پسر و 47 درصد را دانش آموزان دختر تشکیل داده اند.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۴۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

25 هزار دانش آموز در مدارس نهاوند در حال تحصیل هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نهاوند ضمن تبریک این پیروزی تاریخی و بزرگ اظهار داشت: سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خالص و مأمنی است که برنتافتند وجبی از خاک این سرزمین را به دست دشمن متجاوز بسپارند.

وی خدمت به مردم را مهمترین وظیفه کارکنان اداری عنوان کرد و افزود: با شروع فصل ثبت نام از دانش آموزان و بحث هدایت تحصیلی، مراجعات اولیا و دانش آموزان به اداره افزایش خواهد یافت؛ بنابراین انتظار داریم تمام پرسنل اداره با انجام درست وظیفه خود، تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با ارائه گزارشی از حوزه مدیریت آموزش و پرورش نهاوند گفت: در حال حاضر حدود 25 هزار دانش آموز در مدارس نهاوند در حال تحصیل هستند که از این تعداد حدود 53 درصد را دانش آموزان پسر و 47 درصد را دانش آموزان دختر تشکیل داده اند.

وی با اشاره به کاهش ورود دانش آموز در سال های گذشته گفت: طبق آمار ماخوذه، از سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به بعد، تعداد دانش آموزان در شهرستان روند افزایشی داشته و هر ساله 200 الی 300 دانش آموز نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

غلامی همچنین با بیان اینکه حدود 10درصد از دانش آموزان شهرستان در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند، از روند افزایش آمار دانش آموزان این مدارس خبر داد و گفت: در سال های اخیر هر ساله یک درصد به تعداد دانش آموزان مدارس غیردولتی شهرستان افزوده شده است و ما نیز ضمن حمایت از این مدارس، به تمام برنامه ها و نحوه عملکرد آنها نظارت داریم و مورد ارزیابی قرار می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار