سید ساجد یعقوبی
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل:
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تامل انسان در رفتار و افکار خود، بازنگری در اعمال و خودسازی نفس است.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۴۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

ماه رمضان فرصت مناسبی خود سازی نفس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی صبح امروز با بیان این مطلب در نشست با کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل که شنبه 5 خرداد در نمازخانه واحد برگزار شد، بر بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک تاکید و تصریح کرد: یکی از ارزنده‌ترین تاثیرات این ماه، توجه بیشتر انسان‌ها برای کمک به فقرا و نیازمندان است که این امر حسنه، خیر و برکت مادی و معنوی فراوانی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه رمضان، ماه خودشناسی و خداشناسی است اظهار کرد: در ماه میهمانی خداوند می‌توانیم در کنار روزه‌داری، با تلاوت قرآن، مناجات و دعا، رسیدگی به مستمندان و سایر اعمال مخصوص این ماه، روح‌ و جان را صیقل دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: حماسه ای که در روز سوم خرداد در جریان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر رخ داد یکی از روزهای تاریخی ماندگار برای ملت و نظام جمهوری اسلامی و یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان است.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه ایثارگری رزمندگان در آن دوران یکی از نقاط برجسته نظامی کشورمان است ادامه داد: سوم خرداد از نظر انتقال و ترویج تفکر مقاومت و ایثار به نسل جوان کشور حائز اهمیت است به همین خاطر باید مسئولان به بزرگداشت این حماسه مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی بر افزایش همدلی و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل برای ایجاد زیرساخت های لازم در جهت توسعه کشور و استان تاکید و خاطرنشان کرد: افق دید کارکنان جهاددانشگاهی باید به سمت توانمندسازی و مهارت افزایی باشد تا به تحقق و استحصال نیازهای کشور کمک کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ایجاد زیرساخت های لازم جهت ایجاد مراکز درمانی مورد نیاز استان را یادآور شد و گفت: سعی داریم با راه اندازی مجتمع تحقیقاتی سلامت، فضای مناسبی برای مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل فراهم نماییم تا ارائه خدمات درمانی به زوجین نابارو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

اوچی اردبیلی یکی از دغدغه های مسئولان اجرایی استان را ایجاد مشاغل خانگی عنوان و تصریح کرد: ایجاد فرصت های مناسب برای اشتغال زایی خانگی در چند استان به جهاددانشگاهی واگذار شده است که در این راستا، جهاددانشگاهی اردبیل هم آمادگی انجام این ماموریت مهم در استان را دارد.

گفتنی است در پایان این نشست و به مناسبت ماه مبارک رمضان، کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل سبد کالای حمایتی خود را دریافت کردند.

ارسال نظرات