خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین وظایف مردم دانست و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در محیط کار تاکیدکرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۶۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین وظایف مردم دانست و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در محیط کار تاکیدکرد.

 

سرهنگ پاسدار ولی نظری گفت: دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امنیت را به همراه دارند و کسب و کار مردم نیز در پرتو این مهم صورت می گیرد.

 

وی با تبیین شيوه های عملی امر به معروف و نهی از منكر ادامه داد: هدف عمده و اساسی در امر به معروف و نهی از منكر محقق شدن معروف و زدوده شدن منكر است، برای نيل به اين هدف بايد به دنبال بهترين و مؤثرترين راهكارها و شيوه های عملی باشيم.

 

وی خاطر نشان کرد: برما پاسداران واجب است بصورت مضاعف در راستای تحقق این واجبات موکد الهی بصورت نهادینه چه در زمینه فردی و سازمانی بیش از پیش تلاش کنیم.

 

وی در ادامه خواستار نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در محیط کار شد.

ارسال نظرات