خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

به دنیال ایجاد فضای صمیمی بین رسانه های استان هستیم

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: رویکرد ما در بسیج رسانه این است که فضایی صمیمی در میان رسانه ها ایجاد کنیم و در این راه چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب کنارگذاشته شده و هر دیدگاهی محترم شمرده می شود که در این راه نیازمند همراهی همه فعالان رسانه هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هم اندیشی و ضیافت افطاری اصحاب رسانه استان قزوین در سالن شهید حسن پور برگزار گردیدو
محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این نشست اظهار کرد: رسانه متعهد باید در مسیر رهنمودهای رهبری گام بردارد و ما نیز وظیفه داریم در مسیر روشنگری احساس وظیفه کنیم و در این زمینه تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: رویکرد ما در بسیج رسانه این است که فضایی صمیمی در میان رسانه ها ایجاد کنیم و در این راه چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب کنارگذاشته شده و هر دیدگاهی محترم شمرده می شود که در این راه نیازمند همراهی همه فعالان رسانه هستیم.
مسئول بسیج رسانه یادآورشد: اگر بخواهیم جامعه نیز رسانه ها را به عنوان امین خود بداند و خبرنگاران به عنوان افراد فرهیخته محسوب شوند باید ابتدا بتوانیم یک هم گرایی و وحدت بین خود ایجاد کنیم و قدرت تحمل و گذشت خود را بالا ببریم.
وی اضافه کرد: باید مهارت خود را بالا ببریم تا منزلت اجتماعی رسانه ها افزایش یابد و به همین منظور آموزش تخصصی خبرنگاران در دستور کار بسیج رسانه قرار گرفته و تداوم خواهد داشت.
کشاورز بیان کرد: دوره های تخصصی قرآن و رسانه از دیگر برنامه هایی است که برای تقویت مهارت دینی و معنوی اصحاب رسانه در حال برگزاری است.
وی پیگیری مشکل بیمه درمانی خبرنگاران، بیمه تکمیلی و ارائه کارت بشیر برای استفاده از خدمات درمانی با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها