سردار علی محمد اکبری در یادواره شهدای آبروی محله شهر سورشجان گفت: فتنه داعش با برنامه‌ریزی محور "غربی- عربی- عبری" سازماندهی شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۹۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرارسیدن هفته مقاومت و پیروزی، یادواره آبروی محله  به همراه محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای شهر سورشجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع انقلاب و مدافعان حرم آل الله و پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: بسیج حاصل تدبیر امام بود و اگردوراندیشی معظم له نبود در همان اوایل انقلاب به بن بست می‌خوردیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی،  هم برکات داشت و هم خسارات خاص خودش را ، افزود: فرهنگ مقاومت در جبهه مقابله با گروه های تکفیری داعش نقش مهمی ایفا کرد.       

وی افزود: رشادت، شجاعت و تدابیر حاج قاسم سلیمانی که امروز بساط داعش خبیث را از کشورهای اسلامی جمع کرد، حاصل خودسازی‌های دفاع مقدس است و مدافعان حرم ما هم پیرو همان رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی‌اند. 

سردار اکبری با اشاره به برنامه‌ریزی محور "غربی- عربی- عبری" در خصوص سازماندهی فتنه داعش گفت: برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه گفته بودند ظرف یک ماه سوریه را تسخیر می‌کنیم، آمریکایی‌ها نیز گفته بودند اگر ایران و کشورهای درگیر جنگ با داعش همه توانشان را هم بگذارند سی سال طول می‌کشد تا بتوانند داعش را شکست دهند، اما دیدیم با همت رزمندگان اسلام این شجره خبیثه در کشورهای عراق و سوریه شکست خورد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این پیروزی ثمره خون شهداست که اجازه ندادند داعش به شعار «آمده‌ایم که بمانیم» خودش جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در نامه‌ای که اخیراً به رهبر معظم انقلاب نوشتند "جنایات و ددمنشی داعش در عراق و سوریه را غیر قابل بیان توصیف کردند" افزود: داعش با کسانی که عرب بودند و از خودشان بودند این جنایات را مرتکب شدند، شما فکر کنید اگر به ایران حمله می‌کردند چه بر سر ما می‌آوردند، لذا باید قدر ایثارگران و رزمندگان خودمان را بیش از پیش بدانیم.    

گفتنی است یادواره آبروی محله و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  شهر سورشجان به همت حوزه مقاومت بسیج امام کاظم (علیه السلام) همراه با محفل انس با قرآن و صرف افطار برگزار شد.

 

ارسال نظرات