خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: تفکرات اروپا و آمریکا شبیه به هم بوده و به طور یقین اروپا هرگز آمریکا را رها نکرده و از کشور اسلامی ایران حمایت بی شائبه نمی‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۰۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ علیرضا حیدری در مراسم غبارروبی شهدای شهر الوند که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد با تبریک سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام منافع خود را در خطر دید.
وی با اشاره به اینکه صدام بعثی دست نشانده استکباربود، افزود: حمله صدام به ایران درس مقاومت و ایثار را به ملت ایران آموخت.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ادامه داد: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) ۳۵روز با دستان خالی در برابر دشمن بعثی مقابله کردند و خرمشهر را از دست دشمنان دور نگه داشتند .
این مسئول عنوان کرد: ملت ایران همچون گذشته باید در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرده و تمامی ملت باید بدانند که دشمنان انقلاب برای رسیدن به اهداف شوم خویش خاموش نیستند.
سرهنگ حیدری اضافه کرد: امروز جوانان باید از فتح خرمشهر درس گرفته و زیر سایه ولایت دشمنان اسلام و نظام را نابود کنند.
وی تصریح کرد: بهانه‌های دشمنان انقلاب از جمله برجام، حقوق بشر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده تا نظام ایران را ساقط کند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: ظهور داعش در منطقه به نیت ورود به ایران بود و سوریه و عراق بهانه‌ای برای رسیدن به مرکز صدور اسلام در جهان و نابودی آن بود.
این مسئول اذعان کرد: تفکرات اروپا و آمریکا شبیه به هم بوده و به طور یقین اروپا هرگز آمریکا را رها نکرده و از کشور اسلامی ایران حمایت بی شائبه نمی‌کند.
سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه ملت ایران باید از فتح خرمشهر درس بگیرند، یادآور شد:رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان نظام اتحاد و همدلی است و اگر اتحاد بین افراد جامعه وجود داشته باشد دشمنان انقلاب هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها