امام‌جمعه شهرستان نیشابور به قرارداد استعماری FATF اشاره و تاکید کرد: مجلس مراقب اینگونه قرارداد‌ها باشد و با نگاه مدرس‌گونه به قرارداد‌ها نگاه کند
کد خبر: ۹۰۲۱۱۰۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان نیشابور با اشاره به یاوه‌گوی‌های وزیر امور خارجه امریکا اظهار داشت: ما را از تحریم می‌ترسانید؟ ما فرزند رمضان و عاشورا و شعب ابیطالبیم ما را از کشتن می‌ترسانید؟ این ملت برای اقتصاد و پول و شکم انقلاب نکرده، برای نجات مظلومین و استقلال و آزادی این کشور انقلاب کرده است، تحدید کردید؟! هیچ غلتی نمی‌توانید بکنید.

وی با بیان اینکه مردم دلتان را قوی کنید از این باز‌ها امریکا نترسید اظهار داشت: ما آزادی و استقلال می‌خواستیم، به دست آوردیم، امریکا چه به دست آورد؟ جزء رفتن اعتبارش! جزء از دست رفتن هزینه‌های گزاف در منطقه

یعقوبی تأکید کرد:در فلسطین و عراق و سوریه امریکا موفق بوده یا ما؟ ما در همه بعد‌ها پیروز بودیم.

وی ادامه داد:ما معتقد به قرآن هستیم امروز لبیک مردم به قرآن اقتصاد مقاومتی است.

امام‌جمعه شهرستان نیشابور با اشاره به شعار عده‌ای جوان اجیرشده توسط برخی گرو‌های سیاسی در سفر ریاست جمهوری به شهرستان نیشابور گفت: آیا مشکل ما تلگرام است؟ ما مشکلات اقتصادی داریم، رئیس‌جمهور دیروز در محضر مقام معظم رهبری گفتن تورم زیر ده درصد است آیا واقعاً این‌گونه است؟ آیا مایحتاج مردم تورمش یک‌رقمی شده است؟ شاید سر کوچه جناب رئیس‌جمهور این‌گونه است؟!

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری قبل از برجام اظهار داشت:رهبر عزیز فرمودند: "نرمش قهرمانانه " یعنی قهرمانانه به‌پای میز مذاکره برید، ولی باید استقلال ما حفظ بشود هم کارخانه بچرخد وهم سانتری فیوژ‌ها بچرخند، اما امروز بعد از چند سال معطلی می‌بینیم دشمنان چه یاوه‌سرایی‌های می‌کنند!

یعقوبی یاوه‌گوی‌های ترامپ را ضجه‌ها و ناله‌های قبل از مرگ دانست و تأکید کرد: این‌ها می‌خواهند در خانه بنشینیم و یک لشکر مثل ناتو درب خانه ما بگذارند و بگویند آن‌طور که ما می‌گویم انجام بدهید، یعنی بیخود نفس می‌کشید وقتی ما گفتیم نفس بکش، بکشید!

وی در ادامه تأکید کرد شرایط رهبری در مورد ادامه برجام باید دقت شود و اظهار داشت: مجلسیان مراقب قرارداد‌های استعماری باشند با نگاه مدرس گونه به قرارداد‌ها نگاه کنند.

امام‌جمعه شهرستان نیشابور در خطبه اول ضمن دعوت مردم به تقوی الهی اظهار داشت: خداوند متعال هم عقاب و عذاب شدید دارد و باکسی تعارف ندارد، هم رحمت واسعه برای مؤمنان و بندگان دارد، باید موازنه بین خوف‌ورجا برقرار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها