مراسمی به مناسبت سوم خرداد ،روز آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهر آب بر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۲۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صادقی پور با تبریک هفته ایثار و مقاومت اظهار داشت : امروز روز مهمی در تاریخ کشور جمهوری اسلامی به شمار می رود ، چون بعد از 36 سال هنوز شیرینی آن در کام ما هست و با وجود بچه بودن در آن سالها که مجری رادیو اعلام کرد که خرمشهر ، شهر خون آزاد شد، هنوز در گوشمان نجوا می کند .و همه مشغول پخش شیرینی و شربت بودند.

وی با اشاره به این روز تاریخی که یادمان نمی رود و این درسی هست که با مقاومت و ایستادگی توانستیم بر دشمن پیروز شویم و هنوز نیز می توانیم با مقاومت و ایستادگی بر دشمن قدار پیروز شویم، با وحدت می توانیم پیروز شویم . اگر وحدت داشته باشیم .

وی اظهار کرد : هنوز صدای شهید کاظمی که پشت بی سیم می گفت : خرمشهر را خدا آزاد کرد در گوشمان هست ،که بعد ها به آرزوی خود که شهادت بود رسید .

امام جمعه شهرستان طارم افزود : برجام درسهایی به ما داد که مهمترین درس برجام شناخت یک حکیم است و آن کسی هست به نام سید علی خامنه ای... .رهبری هرچه گفت باید گوش کنیم .گفت اعتماد نکنید ، درست گفت .

وی عنوان کرد : درس دیگر برجام وحدت است.هر زمان که این را داشته باشیم پیروز میدان هستیم و هر زمان که این را نداشته باشیم شکست خواهیم خورد.

وی افزود : بنا به فرمایش رهبری ما در موقعیت بدر و احد هستیم ، اینها همه با تکیه بر قرآن هست، اگر دشمن بیش از این فشار وارد کند صلح امام حسن اتفاق نخواهد افتاد، بلکه عاشورایی دیگر اتفاق خواهد افتاد، که جمهوری اسلامی همچنان پیشرو و بالنده هست و دشمنان از بین خواهند رفت . 

 

ارسال نظرات