خبرهای داغ:
مراسم سوگواری وفات حضرت خدیجه(س) و کارگاه فرهنگ نهادی با حضور مسئولین، کارکنان و سربازان تیپ 83 امام جعفرصادق(ع) در نمازخانه تیپ برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۲۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم سوگواری سالروز رحلت ام المومنین حضرت خدیجه (س)، حجت الاسلام رسولی با اشاره به اهمیت تشکیل مجالس ذکر و موعظه در تقویت مهارت‌های معنوی اظهارداشت: همانگونه که هر مسئولیت و شغلی نیازمند مهارت است، بندگی هم نیازمند مهارت‌هایی است که توجه به آن‌ها ما را در تقرب بهتر به پروردگار یاری میکند.

وی در تبیین اهمیت کسب مهارت‌های بندگی افزود: برخی افراد از توفیقات معنوی مانند سحرخیزی و تهجد محروم مانده اند؛ این افراد با اینکه تمایل به کسب این توفیقات دارند، اما چون مهارت‌هایی مانند زود خوابیدن و خوردن غذای سبک در شب را رعایت نمی‌کنند از این فیض بی بهره اند و در قیامت حسرت می‌خورند که چقدر آسان میتوانستیم به این اجرعظیم برسیم، ولی غفلت کردیم.

رسولی  تداوم و تمرکز را از دیگر مهارت‌های لازم برای بندگی دانست و افزود: اگر در آستانه نماز بدانیم که در محضر خداوند هستیم و به دیدار او می‌رویم قطعا با آمادگی و تمرکز بهتر به سوی نماز می‌شتابیم و بهره‌ی بیشتری از نمازمان خواهیم برد.

وی در بخش پایانی سخنانی خود، بخش‌هایی از فضایل و مقام حضرت خدیجه (س) را بازگو کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار