حجت الاسلام تیموری درباره کلاس الحافظون تیپ گفت: کلاس الحافظون تیپ به حول قوه الهی در ماه مبارک و به ویژه ماه نزول قرآن در مدرسه تیپ با استقبال بسیار خوبی در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۳۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام تیموری  در راستای فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند (( انشاء الله باید 10 میلیون حافظ در جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم )) و در همین راستاکلاس حفظ از اهم برنامه های اثر بخش هست که مبداء آن نماینده ولی فقیه در سپاه بوده و الحمدلله در سنوات گذشته با موفقیت با حضور مشتاقان قرآنی و استفاده از اساتید مجرب و به ویژه حافظ کل قرآن کریم برگزار شده که نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

وی همچنین افزود: شروع کلاسها در  ماه مبارک رمضان بوده که در حال حاضر بیش از 10 نفر از پایوران و سربازان تیپ می باشد که در آن متربیان در طول سال جاری در رابطه با روش های حفظ قرآن، آموزش های لازم را طی می کنند و در انتهای دوره نیز پس از آزمون پایانی به آن ها مرخصی تشویق و جوایز نقدی در نظر گرفته شده است .

لازم به یادآوری است در سالهای گذشته در کلاسهای الحافظون تیپ پاسداران موفق به حفظ 6 جز ، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم شده اند .

 

ارسال نظرات