خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

فعالیت 31 اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان در ماه رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با متخلفان صنفی در ماه مبارک رمضان گفت: در این راستای تاکنون 31 اکیپ تشکیل و 148 واحد صنفی بازرسی شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۳۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

فعالیت 31 اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان در ماه رمضانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت با تشدید گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی همدان اجرا و با متخلفین برخورد شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با متخلفان صنفی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این راستای تاکنون 31 اکیپ تشکیل و 148 واحد صنفی بازرسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در این خصوص تعداد 75 واحد متخلف شناخته و پس از جری تشریفات قانونی، متخلفین در مجموع به پرداخت مبلغ 273 میلیون و 800 هزار و 900 ریال  در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی ادامه داد: تمرکز گشت‌های ویژه بر صنوف قصابان، قنادان، لبنیات، پروتئین، نانوایان، میوه و تره بار و رستوران‌ها است.

حسن‌پور عنوان کرد: تمام واحدهای قنادی باید با رعایت خالص فروشی، وزن جعبه شیرینی را از مجموع وزن کالا کسر کنند در غیر اینصورت به اتهام کم‌فروشی مجازات خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پل ارتباطی ما با شهروندان تلفن 32523442 اداره کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف  و تارنمای t135.ir است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات