خبرهای داغ:
شهید زنده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز بخواهیم عزت و امنیت خود را حفظ کنیم بایستی با الگوگیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای حفظ اقتدار بکوشیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام و المسلمین صادقی سرایانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در مراسم مردمی گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس که در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد گفت: حماسه فتح خرمشهر نشان از عشق و ایمان رزمندگانی مخلص در برابر پروردگار الهی داشت.


وی افزود: خداوند متعال نیز خرمشهر را آزاد کرد تا به بندگان خوب خود نشان دهد که دفاع از حق و تلاش برای حفظ غیرت و امنیت خود بسیار حائز اهمیت است.


حجت الاسلام صادق سرایانی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس نیروهای عراقی با تمام توان و سلاح های جنگی خود مقابل ایران ایستادند در حالی که نظام ما نظامی نوپا و فاقد هرگونه سلاح و قدرت نظامی روز و پیشرفته بود.

 رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: در پی جنگ هشت ساله ایران هدف های بسیاری نهفته بود از طرفی امریکا به دلیل فروش وسایل جنگی خود در تلاش بود تا صدام به اکثر کشورها حمله کند و از طرف دیگر نیز نظام جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورها نظیر امریکا و اسرائیل یک تهدید بزرگ محسوب می شد.


وی به قراردادهای نکبت بار که باعث جداشدن بخش هایی از ایران در زمان دوره های قاجار و پهلوی شد نیز اشاره کرد و افزود: این قراردادها تنها نشان دهنده بی کفایتی حاکمان قدیم در ایران اسلامی بوده است.


شهید زنده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: خرسندیم که در ایران اسلامی امروز با حاکمیت مقام معظم رهبری روز به روز به عزت و اقتدار ایران ما افزوده می شود و دشمنان جرات هیچگونه تعرض و دست درازی به مملکت ما ندارند.


حجت الاسلام صادق سرایانی اظهار کرد: اگر امروز بخواهیم عزت و امنیت خود را حفظ کنیم بایستی با الگوگیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای حفظ اقتدار بکوشیم.


وی همچنین بیان گوشه ای از خاطرات رزمندگان،جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف را بسیار موثر دانست و گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از این فرصت هاست تا داستان دلاورمردی های جوانان و رزمندگان این مرز و بوم دوباره بین مردم بیان شود.


حجت الاسلام صادق سرایانی در پایان به خاطرات خود اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها