خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایقارگران قزوین:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایقارگران قزوین گفت: کانون فرهنگی شاهد مرکز رشد استعدادهای ایثارگران و عموم مردم است.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با مربیان کانون فرهنگی شاهد استان با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی است تا همه‌ی ما در جهت رشد فضایل اخلاقی تلاش کرده و از برکات معنوی آن بهره‌مند شویم.
وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: این شهر با انجام عملیات بیت‌المقدس که بزرگترین عملیات سیاسی نظام بود، طی 4 مرحله آزاد شد و به آغوش وطن بازگشت.
لنکرانی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، کانون فرهنگی شاهد را مامن و پناهگاه خود می‌دانند، گفت: استقبال جامعه هدف بنیاد و عموم مردم از کانون مطلوب است که این به دلیل برخورد خوب شما مربیان و کارکنان بنیاد می‌باشد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اگر مربیان کانون علاوه بر حسن خلقی که دارند تخصص و علم خود را تقویت کنند نتایج حاصله از تربیت قرآن‌آموزان و هنرآموزان موثر بخش‌تر خواهد بود.
این مسوول گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و باید از توانمندی‌های یکدیگر در جهت رشد ذهنی، فکری و حتی اقتصادی هم استفاده کنیم تا جایگاه کانون فرهنگی شاهد اعتلا یابد.
وی با بیان اینکه کانون فرهنگی شاهد مرکز رشد استعدادهای ایثارگران و عموم مردم است، افزود: این کانون با فعالیت‌های خوبی که داشته توانسته در جهت رشد دانش قرآنی و هنری گام‌های بسزایی را بردارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: قرآن‌آموزان و هنرآموزان کانون فرهنگی شاهد طی چند سال گذشته با شرکت در مسابقات توانستند رتبه‌های برتر کشوری را به دست آورند که این مهم به پاس زحمات مربیان بوده است.
لنکرانی افزود: با توجه به اینکه قرآن‌آموزان و هنرآموزان ما با آمار کمی در مسابقات شرکت می‌کنند ولی بیشتر آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شوند.
این مسوول افزود: مربیان کانون فرهنگی شاهد باید به کیفیت آموزش توجه ویژه‌ای داشته باشند تا موفقیت شاگردان خود را در مسابقات قرآنی و هنری افزایش دهند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ما با مسوولان تبلیغات اسلامی استان قزوین قراردادی را منعقد کردیم تا قرآن‌آموزان در آزمون مربی قرآن شرکت کرده و با کسب گواهی مربوطه بتوانند به دیگران آموزش دهند.
لنکرانی از مربیان کانون فرهنگی شاهد خواست تا نقطه نظرات قرآن‌آموزان و هنرآموزان را در خصوص نحوه‌ی اجرای فعالیت‌های این کانون بپرسند تا با تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط منفی، بتوان کیفیت این فعالیت‌ها را ارتقا داد.
وی در ادامه، مطالبی پیرامون بهره‌گیری از تکنولوژی روز در کانون فرهنگی شاهد، استفاده مربیان کانون فرهنگی شاهد از تجربه‌های دیگر مراکز قرآنی و هنری، برنامه‌ریزی در جهت تقویت رشته‌های قرآنی و هنری کانون، انجام فعالیت‌های تبلیغی و رشد جایگاه کانون بیان کرد.
در این جلسه مربیان کانون فرهنگی شاهد نقطه نظرات و مشکلات خود را مطرح و معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد استان قزوین نیز پاسخ‌های لازم را ارایه کرد.
گفتنی است: در این نشست معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مربیان کانون فرهنگی شاهد تجلیل کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها