خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه گفت: کشورمان در پیچ مهم و حساس خود قرار گرفته است و در این شرایط باید همه مسئولان با وحدت حول محور ولایت فقیه و با تمام وجود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند چراکه تنها راه نجات کشور همین راه است.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۶۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به نظام همه راه های رسیدن به اهداف خود را یکی پس از دیگری به کار می گیرد که اکنون تلاش دارند با دوقطبی و چند قطبی سازی نقشه خود را پیدا می کنند بنابراین باید برای مقابله با آن بصیر و ولایت مدار باشیم.

وی ادامه داد: برخی ها در داخل تلاش دارند با سناریوی جدیدی نظام را ناکارآمد نشان دهند که این توطئه دشمنان نیز با هوشیاری و آگاهی و پشتیبانی از ولایت فقیه خنثی خواهد شد.

فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در ادامه گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب همه سناریوهای خود را بکار بسته اند و با تصویب و توافق نامه هسته ای برجام که از اول هم مشخص بود نافرجام خواهد بود کشور را از حرکت با شیب تند در عرصه هسته ای را کند کنند.

حسن صفدری افزود: برجام علیرغم ضررهای خود دو منفعت هم در عرصه سیاسی خود داشت، یکی اینکه افرادی که تلاش داشتند چهره پلید آمریکا را تطهیر کنند را با شکست سنگین مواجه و مردم را نسبت به چهره واقعی و شیطانی آمریکا بیش از پیش آگاه کند و دیگری جایگاه ویژه و مهم ولایت فقیه را اثبات کرد که از ابتدا ماهیت این نقشه ها را تبیین و تشریح می کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها