به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر:
به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) سردار کرمی و رئیس شورای بسیج جهاد کشاورزی دکتر جعفری به همراه جمعی از کارشناسان کشاورزی از خانواده شهید غلامرضا تحسینی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۷۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،در این دیدار سردار کرمی شهدای ایران اسلامی را در تمام دنیا شناخته شده خواند و گفت :چند سال پیش در تجمعی که در آمریکا مقابل کاخ سفید صورت گرفت در دست تجمع کنندگان عکس شهدای ایرانی از جمله شهید احمدی روشن دیده می شد این نشان می دهد که شهدا در قلب همه جای دارند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)در ادامه با اشاره به دشمنی 39 ساله استکبار با انقلاب اسلامی سعی در براندازی این نظام را داشته و دارد خاطر نشان کرد:با عنایتِ خداوند متعال، به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه ای عزیز این مهم به انجام نخواهد رسید و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

سردار کرمی مولفه های قدرت انقلاب اسلامی را روحیه جهادی، انقلابی و وحدت و بصیرت خواند.

در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان: ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س) شهدا را نماد ایثار و مقاومت دانست و افزود: اگر جانفشانیهای  شهدا نبود معلوم نبود این پرچم مقدس به دست چه کسی می افتاد.

در پایان از خانواده این شهید توسط سردار کرمی تجلیل بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات