خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) در جمع کارکنان این ناحیه گفت : حضرت خدیجه (س) اولین بانوی مومن به اسلام و یار وفادار پیامبر اکرم (ص) بود که تمام هستی خود را وقف پیامبر (ص) و دین مبین اسلام کرد .
کد خبر: ۹۰۲۱۱۸۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) در جمع کارکنان این ناحیه گفت : حضرت خدیجه (س) اولین بانوی مومن به اسلام و یار وفادار پیامبر اکرم (ص) بود که تمام هستی خود را وقف پیامبر (ص) و دین مبین اسلام کرد .

وی افزود: پیامبر(ص) همواره از بخشندگی و ایثار این بانوی گرامی، با عظمت و بزرگی یاد می‌کرد و از اموال حضرت خدیجه(س) در راه کمک به آزادی بدهکاران، یتیمان، و بینوایان استفاده می‌کرد ، همچنین این بانوی بزرگ در ماجرای محاصره شعب ابی طالب، همه اموال خود را برای حفظ اسلام و محاصره‌شدگان انفاق نمودند .

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی گفت : حضرت خدیجه(س) به همراه حضرت علی (ع) از اولین نمازگزاران عالم اسلام و از اولین کسانی هستند که به اسلام ایمان آوردند .

وی خاطر نشان کرد : خدیجه اولین همسر پیامبر گرامی اسلام است و ازدواج این بانوی بزرگ با پیامبر به درخواست ایشان و پس از آن روی داد که با درستکاری و درست‌گفتاری و امانت‌داری و کرامت اخلاقی حضرت محمد(ص) آشنا شد، و او را امین بر مالش قرار داد .

حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی در پایان گفت : پیامبر(ص) به احترام خدیجه، در طول حیات او همسری دیگر برنگزید و پس از درگذشت وی همواره از او با نیکی یاد می‌کرد. حضرت خدیجه(س) بهترین و صادق‌ترین همسر و مایه آرامش پیامبر(ص) بود. پیامبر(ص) سال‌ها پس از رحلت حضرت خدیجه(س) به یاد او بود و بی‌نظیر بودنش را مطرح می‌نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها