بهسازی سالن کشتی جهان پهلوان سوادکوه در الویت هیات کشتی پلسفید

رئیس هیأت‌ کشتی پل‌سفید سوادکوه از تحقق وعده‌های بهسازی سالن جهان‌پهلوان مهدی تقوی در پل‌سفید سوادکوه خبر‌ داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کوروش عزیزی در گفت‌وگویی با اشاره به پیگیری‌های مختلف هیأت‌کشتی پل‌سفید سوادکوه برای ساماندهی وضعیت سالن جهان‌پهلوان مهدی تقوی اظهار کرد: هیأت‌کشتی پل‌سفید اقدامات مختلفی را برای حل مشکلات این سالن ورزشی انجام داد که حل مشکل بیماری پوستی برای کشتی‌گیران، وضعیت رطوبت و بهسازی سالن ورزشی در اولویت ما قرار‌ گرفت.

وی با بیان اینکه وعده‌های مختلفی برای بهسازی سالن کشتی پل‌سفید داده‌ شد که خوشبختانه شاهد تحقق وعده‌های داده‌شده هستیم، افزود: فعالیت برای بهسازی سالن را از 20 اسفند‌ماه آغاز کردیم و کاهش مشکلات اولویت‌دار در دستور کار ما قرار‌ گرفت و از توانمندی‌های مختلف ملی، استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات سالن ورزشی استفاده شد.

رئیس هیأت‌کشتی پل‌سفید سوادکوه از اختصاص و نصب 2 تخته تشک باکیفیت در سالن جهان‌پهلوان مهدی تقوی خبر‌ داد و خاطر‌نشان‌کرد: در کف سالن هم تخته نصب‌شد تا مانع نفوذ رطوبت به تشک‌ها شود.

عزیزی با تقدیر از کسانی که برای حل مشکلات سالن ورزشی جهان‎پهلوان مهدی تقوی تلاش‌کردند، گفت: بهسازی سالن کشتی پل‌سفید انجام‌شد و تلاش‌کردیم تا سالنی در حد نام جهان‌پهلوان مهدی تقوی در اختیار علاقه‌مندان به کشتی قرار‌ گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار