خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه کاشان گفت: زمانی که ما خرمشهر را آزاد کردیم تمام دنیا در مقابل ما ایستاده بودند و تحریم بودیم این توکل و توسل بچه‌ها به خدا و اهل‌بیت(ع) بود که در طول هشت سال دفاع مقدس این حماسه‌ها آفریده شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۰۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ علی اصغر رجایی از فرماندهان عملیات بیت‌المقدس شامگاه پنجشنبه سوم خرداد در مراسمی که به مناسبت پیروزی عملیات بیت‌المقدس در دارالسلام کاشان برگزار شد با بیان خاطراتی از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: الهی بودن هدف رزمندگان، اراده آنها در ادامه دادن راه شهدا و جنگ برای آزادی خرمشهر را رمز خنثی شدن توطئه دشمن در این عملیات بود.

این جانباز 8 سال دفاع مقدس در ادامه آزاد سازی خرمشهر و از بین رفتن نیمی از ارتش عراق را به برکت وجود امام خمینی(ره)، ولی‌فقیه زمان، خون شهدا و پدران و مادر شهدا دانست و افزود: 19 هزار اسیر و 10 هزار نفر کشته و زخمی نیروهای بعثی عراق را که توسط کمتر از 3 هزار نفر از رزمندگان وارد خرمشهر شده بودند که این یکی از بزرگترین پیروزی دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده اسبق سپاه کاشان گفت: زمانی که ما این عملیات را انجام دادیم تمام دنیا در مقابل ما ایستاده بودند و ما در مقابلشان هیچ نداشتیم و تحریم بودیم این توکل و توسل بچه‌ها به خدا و اهل‌بیت(ع) و عنایت‌های امام زمان(عج) بود که در طول هشت سال دفاع مقدس این حماسه‌ها را آفرید و خرمشهر را آزاد کرد.

این فرمانده عملیات بیت‌المقدس هدف دشمنان را در این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب نابودی جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد.

رجایی اذعان داشت: در بیش از 70 هزار از وصیت نامه شهدا چند نقطه اشتراک وجود دارد و آن دفاع از انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه است.

وی با توجه به مسأله برجام تصمیمات اخیر رهبر در مورد برجام را ناشی از قدرت و شجاعت مردم و بسیجیان دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اگر چه جنگ ما با داعش تمام شد اما باز هم جنگ در عرصه‌های دیگر همچنان باقی است.

وی در پایان تحقق تمام پیروزی‌های ایران در برابر دشمنانش را به دست رزمندگان شیعه امیرالمومنین، بسیجیان و رهبر انقلاب عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها