خواهران بسیجی روستای گوربند میناب ضمن دیدار از خانواده های معزز شهدا مزار شهدا را نیز غبارروبی و عطر افشانی کردند.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان،به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، خواهران بسیجی روستای گوربند شهرستان میناب با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا با  آرمان های امام راحل و شهدا  تجدید پیمان کردند و عهد بستند تا از آرمانهای امام و شهدا حفاظت و پاسداری کنند و پیرو راه و آیین آنان باشند.

همچنین خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) روستای گوربند با خدای خود عهد بستند که همانند زهرای مرضیه(س) با حفظ حجاب و عفاف خود از ولایت دفاع کنند و پروانه وار دور شمع وجود ولایت بگردند.

زینب صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) روستای گوربند افزود: تفکر بسیجی باید در تمام امور طنین انداز شود چرا که این تفکر برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است و موجب می شود که انسان بدون نگاه به جنبه مادی کاری آن را انجام دهد.

محفل انس با قرآن بانوان گوربند با هدف توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی

این فرمانده بسیجی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه بانوان در این روستا خبرداد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین محافلی، زندگینامه این شهیدان بزرگوار سرلوحه و الگوی خواهران بسیجی در زندگی، اجتماع، تربیت فرزندان صالح، شایسته و قرآنی قرار گیرد.

  وی ابراز داشت: این محفل انس با قرآن با هدف توسعه و ترویج علوم و معارف قرآ نی هرچه بیشتر در بین بسیجیان و به منظور تشویق و ترغیب بسیجیان عزیز به فراگیری بیشتر علوم قرآنی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و شناسایی افراد مستعد وتوانمند در علوم قرآنی در آغازین روز از ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان ماه رمضان با ختم یک جز در روز ادامه خواهد داشت.

خانم صادقی تمسک جستن به قرآن کریم و سر لوحه قرار دادن آن در تمام امور زندگی و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در بین بسیجیان را یکی دیگر از اهداف برگزاری محفل انس با قرآن دانست.

خانواده های شهدا ترویج دهنده الگوی جهادی صبر و استقامت هستند

زینب صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) روستای گوربند میناب گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و دلجویی از خانواده آنان و تجلیل از دلاورمردیها و از خودگذشتگی مادران و همسرانی که موجب سربلندی ، عزت و افتخار سرزمینمان و دستاوردهای امروز مدیون از جان گذشتگی ، ایثار و دلاوری شهدا و جانبازان گرانقدر است جمعی از بانوان بسیجی با خانواده های شهدا دیدار کردند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه”بانوان” روستای گوربند میناب

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان بسیجی در روستای گوبند خبرداد و اظهار کرد: برای اجرای این برنامه ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

صادقی بیان داشت: استقبال باشکوه بانوان در زمینه کتاب و کتاب خوانی اهمیت این موضوع را به سمت و سویی کشاند تا بتوانیم در طول اجرای برنامه ها مسابقات کتابخوانی بصورت گسترده و با موضوعات مختلف در سطح روستای گوربند برگزار کنیم.

وی هدف ازبرگزاری مسابقه کتابخوانی آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با مفاهیم عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: این مسابقه از بیستم ماه مبارک رمضان آغاز و پایان ماه مبارک رمضان از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات