فرماندار خمین گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام باحضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و همچنین مدیران و اعضای شورای استان در خمین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۷۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در جلسه مشترک هماهنگی ستاد ارتحال امام(ره) و هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان خمین با اشاره به ویژگی‌ها و مقام والای امام(ره) گفت: هر آنچه ما داریم از برکت وجود امام(ره) است و در عصر معاصر عالم‌تر از حضرت امام راحل نداشتیم.

وی افزود: سیره رفتار امام(ره) الگو برای آزادی خواهان و اندیشمندان جهان است و در این راستا به مناسبت‌های میلاد و ارتحال ایشان که مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود لازم است در هرچه باشکوه‌تر و بهتر انجام شدن برنامه‌ها تلاش کرد و در این زمینه سپاه ناحیه خمین و بسیجیان برای همکاری آمادگی دارند.

احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین با تبریک ایام ماه مبارک رمضان نیز در این جلسه گفت: با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و  سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد برای هرچه بهتر برگزار شدن این ایام نیاز به مساعدت و همکاری بیشتر ادارات و نهادهای دولتی برای فضاسازی و اطلاع‌رسانی است.

وی اظهار کرد: مراسم ویژه ارتحال امام(ره) روز چهاردهم خرداد ساعت 18 عصر در مکان بیت تاریخی و با اعضای شورای استان و شهرستان و مسئولین و حضور عموم مردمی با برنامه‌های مختلف و سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی نمایندگی ولی‌فقیه استان مرکزی برگزار می‌شود.

طهرانی افزود: با توجه به این‌که مراسم ویژه ارتحال امام(ره) مصادف با ماه مبار ک رمضان است، ضیافت افطاری و پذیرایی بیش از 4 هزار نفر در بیت امام راحل پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: مراسم شهرستانی گرامیداشت شهدای 15 خرداد نیز در روستای امامزاده یوجان، از توابع خمین برگزار می‌شود.

طهرانی با اشاره گرامیداشت روز قدس و راهپیمایی این روز خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس ساعت 11 صبح از میدان 15خرداد شروع و  ادامه مسیر حرکت یه سمت مصلای امام خمینی(ره) شهرستان است و شرکت‌کنندگان با  اجتماع در این مکان پس از  شنیدن قرائت بیانیه از سخنرانی محمدابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان خمین مجلس شورای اسلامی بهره‌مند‌ می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات