خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه آمار اشتغال باید به صورت واقعی و مستند گزارش شود، گفت: همگی ما مکلف به اجرای سیاست‌های شفاف دولت در خصوص اعطای تسهیلات به متقاضیان هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۸۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

آمار اشتغال باید به صورت واقعی و مستند گزارش شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، ششمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، سرپرستی شعب برخی از بانک‌های عامل استان، پورمجاهد مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان، توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عسگریان مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان برگزار شد.

در این جلسه میزان طرح‌های معرفی شده، مصوب و میزان مبلغ تسهیلات هر یک از این بخش ها طبق آخرین استعلامات از بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان نهاوند در خصوص همکاری تمام دستگاه‌ها گفت: هدف از دعوت همه عزیزانی که از استان در جلسه حضور دارند، رفع مشکلات بین دستگاه‌ها به صورت مستقیم در این جلسه است.

مراد ناصری افزود: انتظار داریم در این جلسه بسیاری از این موانع رفع بشود تا دیگر بعد از این هیچ دستگاه یا بانک عاملی بهانه‌ای نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آمار اشتغال باید به صورت واقعی و مستند گزارش شود، تصریح کرد: همگی ما مکلف به اجرای سیاست‌های شفاف دولت در خصوص اعطای تسهیلات به متقاضیان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات