جانشین فرمانده سیب و سوران گفت: عملیات بیت المقدس عملیات غرور آفرینی بود که در این عملیات 19000هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر شدند.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد و فتح خرمشهر، محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولین سپاه شهرستانی و کارکنان نظامی و جمعی از بسیجیان در مسجد محمد رسول الله(ص) شهرستان سیب و سوران بر گزارشد.

در این مراسم ستوان یکم پاسدار محمود پرورش، جانشین فرمانده سپاه سیب و سوران با تبریک سوم خرداد و ماه مبارک رمضان، گفت: فتح خرمشهر حماسه ای بزرگ و غرور آفرین بود که حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی افزود: بر پایی مراسمات و محافل این چنینی باعث می شود که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم و نسل جوان و آینده ساز انقلاب را که دفاع مقدس را نه دیده و نه درک کرده اند را با واقعیات و حماسه آفرینی های شهدا و رزمندگان آشنا کنیم.

پرورش خاطر نشان کرد: عملیات بیت المقدس عملیاتی بود که  مشترک بین ارتش و سپاه و با فرماندهی فر مانده هان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در ارتش و سردار محسن رضایی در سپاه مدیریت شد و در این عملیات خرمشهر آزادشد؛ که حدود 19000هزارنفر از نیروهای عراقی اسیر شدند و تعداد 6000هزارنفر شهید را تقدیم نظام کردیم.

حجت الاسلام حسین عبدالهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب سوران نیز در این برنامه گفت: سوم خرداد یاد آور حماسه آفرینی شهدایی است که با خون خود امنیت و آرامش را برای نظام و انقلاب به ارمغان آورده اند و رسالت ماست که با صلابت راه شان را ادامه دهیم.

وی افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن مقابله و ایستادگی کردند و امروز ما باید با عمل به وصیت شهدابا تفکر بسیجی و جهادی و عمل به قرآن و دستورات الهی در برابر دشمن ایستادگی و مبارزه کنیم.

 

ارسال نظرات