خبرهای داغ:
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان:

ملایر در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌‌های ویژه‌ای است

معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار همدان ملایر را در حوزه های مختلف دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای دانست و گفت: همین قابلیت های ویژه است که موجب شده شرایط این شهرستان برجسته و قابل بحث باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۹۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

ملایر در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌‌های ویژه‌ای استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سید سعید شاهرخی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملایر بیان داشت:عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر فردی بسیار متعهد و دلسوز است که استاندار همدان و سایر مسئولان استان و شهرستان به هیچ وجه راضی به رفتن وی نبودیم.

وی با تقدیر از تلاش ها، خدمات و پیگیری های ویژه عبدالعظیم رضایی اظهار داشت: به علت مشکلات شخصی وی قادر به ادامه مسئولیت در فرمانداری ویژه ملایر نبود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: ما به دنبال ارتقای جایگاه مدیریتی شهرستان ها هستیم چراکه ملایر به دلیل ویژه بودن و فرمانداری ویژه، نیازمند داشتن فردی توانا، مدیر و مدبر به همه امور است که در حال حاضر رضا قیاسی به عنوان سرپرست فرمانداری ملایر انتخاب شده است.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی و تاثیرگذار قیاسی در حوزه های مختلف استان ابراز امیدواری کرد: در دوره مدیریتی که وی در فرمانداری ملایر خدمت می کند، شاهد اقدامات چشمگیری در توسعه و پیشرفت این شهرستان باشیم.

شاهرخی ملایر را در حوزه های مختلف دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای دانست و گفت: همین قابلیت های ویژه است که موجب شده شرایط این شهرستان برجسته و قابل بحث باشد.

وی با بیان اینکه روحیه مشارکت جویی مردم ملایر به عنوان پایتخت فرهنگی استان مثال زدنی است، اظهار کرد: با توجه به ملی شدن مبل و منبت ملایر باید از این فرصت بی بدیل بهترین استفاده را برای توسعه شهرستان برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: همچنین وحدت، وفاق و همدلی مسئولان و تاثیرگذاری نمایندگان ملایر در ادوار مختلف زمینه ای برای توسعه است که امروز نیز تمامی تلاش و کوشش نمایندگان در راستای توسعه استان و شهرستان ملایر است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با مدیریت محوری استاندار و وجود نماینده ولی فقیه در استان و شناخت آنان از حوزه های مختلف موجب شده تا در این استان مدیریتی وحدت آفرین شکل گیرد و با پیگیری مجمع نمایندگان استان تلاش های موثری برای رفع مشکلات صورت گیرد.

معاون استاندار همدان گفت: این در حالیست که سبک مدیریتی استان نیز حرکت برای حل مشکلات مردم است و تنها هدف مدیران باید خدمت به مردم و دوری از حواشی باشد.

شاهرخی در عین حال شفافیت و عقلانیت را مبنای مدیریتی کشور برشمرد و افزود: تمامی افرادی که دل در گرو توسعه کشور دارند، باید از رای اکثریت مردم دفاع کنند و بدانند دولتی که مردم انتخاب کرده، مورد تنفیذ رهبر معظم انقلاب و بر اساس قانون بوده و برای همه قابل احترام است.

* امنیت بسیار خوبی در سطح شهرستان برقرار است

فرماندار سابق ویژه ملایر نیز گفت: آنچه در دوره مدیریتی من در فرمانداری ملایر انجام شد، در راستای انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم بوده است.

عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه فرمانداری نماینده دولت و حاکمیت در شهرستان است ادامه داد: بر همین اساس فرماندار باید در مقابل مسائل مربوط به محدوده خود پاسخگو باشد هرگونه اتفاقی که در زمینه رخ دهد، مسئولیت آن با فرمانداری است که در این راستا تمامی اتفاقات به خوبی مدیریت شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون امنیت بسیار خوبی در سطح شهرستان برقرار است که حاصل تلاش و همدلی تمامی مسئولان و شورای تامین است که با وفاق و همدلی موفق شدیم حوادث ناگواری را که دی ماه رخ داد، به خوبی مدیریت کنیم.

فرماندار سابق ملایر با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و در عمل نیز باید آن را ثابت کنیم افزود: بهترین خاطرات من دوران خدمت در ملایر بود و در این مدت تلاش کردم مردمی باشم.

وی همچنین مردم ملایر را مردمی فرهنگ دوست و آن را شهری فرهنگی دانست و گفت: اگر به زیرساخت های فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشیم، به طور قطع مابقی مشکلات در حوزه های دیگر حل می شود.

* ملایر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز فضای عمومی این شهرستان را فضای خدمت دانست و بیان کرد: ملایر هم اکنون روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد.

رضا قیاسی افزود: با فضای وحدت و همدلی که در این شهرستان حاکم است، باید مسیر توسعه را همچنان پرشتاب ادامه دهیم.

وی بر لزوم دوری از هرگونه حواشی از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: فرصت برای خدمت به مردم کم است و باید این فرصت خدمتگزاری را مغتنم بشماریم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در چهار دهه گذشته داشته که نباید اجازه دهیم این مشکلات دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار