مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: تاکنون ۱۸۷ میلیارد تومان از اسناد خزانه مربوط به استان جذب نشده که باید تا قبل از آخرین مهلت یعنی ۲۴ تیرماه این رقم توسط دستگاه‌های مختلف جذب و تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۹۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،ماندگار مرادی فر  امروز در جلسه آخرین وضعیت اعتبارات تملک دارایی لرستان بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و کمبود اعتبارات در سال‌های گذشته دولت از سایر روش‌ها برای تأمین منابع مالی استفاده کرده که یکی از روش‌ها استفاده از اسناد خزانه اسلامی است.

وی افزود: این اسناد دارای سر رسیدهای معین هستند و باید حتماً تا قبل از زمان تعیین شده جذب شوند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان عنوان کرد: بر اساس قانون بودجه باید دستگاه‌های مختلف اسناد خزانه خود را قبل از موعد مقرر تکمیل کرده و برای اقتصاد و دارایی ارسال کنند تا بتوان سایر مراحل را در موعد مقرر انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های مختلف حتماً در هنگام تکمیل برگه‌های اوراق خزانه دقت لازم را داشته و اطلاعات را به‌صورت کامل در اختیار اقتصاد و دارایی قرار دهند.

مرادی‌فر در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۶ مبلغی در حدود ۳۳۶ میلیارد تومان اسناد خزانه به استان تخصیص داده شده است، افزود: تاکنون از این مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان جذب نشده و باقیمانده که باید تا قبل از آخرین مهلت یعنی ۲۴ تیرماه این رقم توسط دستگاه‌های مختلف جذب و تعیین تکلیف شود.

وی گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را برای جذب باقی مانده اسناد خزانه اسلامی انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات