مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۹۴ میلیارد تومان معادل ۵۹ درصد از اعتبارات پروژه‌های عمرانی آب منطقه‌ای لرستان تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۹۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا میرزایی امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات تملک دارایی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مجموع اعتبارات مصوب طرح‌های عمرانی شرکت آب منطقه‌ای لرستان در سال 96 مبلغ 154 میلیارد تومان بوده که از این مقدار بیش از 94 میلیارد تومان تخصیص‌یافته که شامل 59 درصد اعتبارات تصویب‌شده است و تاکنون از این مقدار، بیش از 50 میلیارد تومان جذب‌شده است.

وی افزود: همچنین جذب 31 میلیارد و 800 میلیون تومان از اعتبارات تخصیص‌یافته نیز باقی‌مانده است و تا پایان خردادماه امسال بالغ‌بر 15 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای دو پروژه سدسازی لرستان جذب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: 10 میلیارد و 400 میلیون تومان از اعتباراتی که جذب نشده مربوط به ایستگاه‌های پمپاژ و برخی طرح‌های مطالعاتی است.

وی بیان کرد: به دلیل نیاز به اصلاح اعتبارات عمرانی و باطل کردن مناقصات در جذب اعتبارات شش ایستگاه پمپاژ آب، از جذب اعتبارات عقب ماندیم که تلاش داریم تا پیش از پایان‌ مهلت این مناقصات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات