مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از برگزاری طرح ضیافت در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۱۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نعیم امامی در حاشیه جلسه تنظیم بازار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:  محصولات اساسی همچون، برنج، گوشت گرم، گوشت یخ زده، مرغ و شکر در فروشگاه‎های بزرگ با تخفیف ویژه به عنوان طرح ضیافت در حال فروش است.

وی با بیان اینکه این طرح از روز نخست ماه مبارک رمضان آغاز شده است عنوان کرد: طرح ضیافت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول به اعتراض رانندگان اشاره داشت و گفت: تا کنون بازار استان تحت تاثیر قرار نگرفته است و هیچ کمبودی در کالاهای اساسی در سراسر استان شاهد نیستیم و برنامه ریزس لازم برای تامین نیازهای مردم انجام گرفته است.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت به کمبود برخی کالاها همچون لوازم یدکی، الکتریکی، لوازم خانگی، لاستیک اتومبیل و برخی داروها اشاره کرد و گفت: این کمبودها به دلیل نوسانات ارزی است که امیدواریم بتوانیم محصولا را تامین و روانه بازار کنیم.

امامی با بیان اینکه ما باید برای سربلندی ایران در مقابل دشمن هر گونه مشکلاتی را تحمل کنیم و از پیش رو برداریم خاطرنشان کرد: نوسانات ارزی به طور مستقیم و غیر مستقیم که همان شرایط جوی و روحی است در جامعهتاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه درصورت افزایش نرخ کرایه خودرو های سنگین، افزایش قیمت بالایی را بر روی کالاها نخواهیم داشت گفت: درصورت افزایش قیمت نرخ کرایه های خودرو های سنگین تاثیر کمی بر قیمت کالاها خواهد داشت و این به دلیل آن است که در خودروهای سنگین میزان بالایی کالا بارگیری می شود و افزایش نرخ کرایه بر روی کالا سرشکن خواهد شد و سهم هر مورد از این افزایش ناچیز خواهد بود.

ارسال نظرات