قرآن کریم تمام تردیدها و تزلزل ها را از ما دور می کند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: قرآن کریم تمام تردیدها و تزلزل ها را از ما دور می کند اما مشکل امروز جامعه این است که از قرآن دور هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۱۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در آئین گشایش نمایشگاه قرآن و کتب قرآنی که در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برپاشد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ظرفیت بسیار مناسبی است تا از محضر قرآن بهره بگیریم و باید کوشید تا قرآن را در زندگی خود پررنگ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ولادت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) افزود: این بانوی مکرم اسلام سختی های بسیاری در راه تبیین دین اسلام تحمل کرد تا آیات آسمانی قرآن نازل شود و یک کتاب نور و یک معجره جاوید در اختیار بشریت برای همیشه قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد : قرآن در عالم هستی تنها چیزی است که می توان بطور فیزیکی در محضر آن باشیم و آن را درک کنیم.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: باید لیاقت بهره گیری از آموزه های قرآن کریم را در خود فراهم کنیم تا بتوانیم از این معجزه ماندگار بهره مند شویم. 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه معجزات پیامبران دیگر مقطعی بوده  است، اظهار کرد: اما معجزه حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلّم) جاوید است چراکه دین و آئین این پیامبر گرامی اسلام ابدی است.

نکونام تصریح کرد: قرآن کریم تمام تردیدها و تزلزل ها را از ما دور می کند اما مشکل امروز جامعه این است که از قرآن دور هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس قرآن نقش پررنگی در بین مردم داشت، افزود: همین امر سبب پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بکوشیم قرآن را هم در زندگی فردی و هم در زندگی اجتماعی خود عملی کنیم.

حجت الاسلام نکونام برپایی نمایشگاه کتب و نرم افزارهای قرآنی را کار ارزشمندی برای گسترش آموزه های دین دانست و گفت: هرچند عرصه قرآن بسیار گسترده است اما برپایی نمایشگاه ها می تواند در تبیین بخشی از آموزه های این عرصه نقش مهمی داشته باشد.

خاطرنشان می شود: نمایشگاه کتب و نرم افزار های علوم قرآنی با ارائه پنج هزار جلد کتاب تا هفته پایانی ماه مبارک رمضان پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار