معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر با اشاره به نقش ورزش در افزایش نشاط جامعه و کاهش معضلات اجتماعی گفت: ورزش حرفه‌ای وحدت زا و نشاط آفرین است و با سرمایه‌گذاری هدفمند این امر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۳۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ نشست هماهنگی تدوین سند چشم‌انداز شهرستان اشکذر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور مسئولین ادارات مرتبط و جمع کثیری از روسای هیات ورزشی برگزار شد.

«محمد شیبانی» در این نشست با اشاره به نقش ورزش در افزایش نشاط جامعه و کاهش معضلات اجتماعی گفت: سرمایه‌گذاری اصولی و هدفمند در ورزش نه‌تن‌ها هزینه نیست بلکه بسیاری از فعالیت ادارات خدمات رسان در حوزه‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی بابیان اینکه ورزش حرفه‌ای وحدت زا و وحدت ساز است و انتظار می‌رود این امر با تلاش افزون‌تر در شهرستان محقق گردد اضافه نمود: ورزشکاران نیز باید با تغییر نگاه خود اهتمام بیشتری نسبت به ورزش قهرمانی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر کاهش نقش دولت را اقدامی صحیح برای آینده ورزش برشمرد و در این خصوص افزود: دریافت اعتبار از دولت هیچ‌گاه برای ورزش پایدار و اثربخش نبوده و استقلال هیات ورزشی از دولت‌ها همواره به‌عنوان یک نگاه جهانی مورد تأکید بوده است.

توجه به ظرفیت‌های خیری موضوع دیگری بود که شیبانی بر آن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مؤثر خیرین شهرستان در بخش‌های مختلف همواره زبانزد بوده است و می‌طلبد با همکاری ورزش‌کاران و ورزش دوستان فرهنگ‌سازی و سوق خیرین به سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

این مقام مسئول کیفی کردن فضا‌های ورزشی در شهرستان را مورد تأکید قرارداد و خواستار افزایش اعتبارات برای استعدادیابی در زمینه‌های مختلف ورزشی با بهره‌گیری از توان دستگاه‌های مختلف نظیر آموزش‌وپرورش شد.

وی خواستار ارتقا سطح و جایگاه ورزش در بین بانوان شهرستان شد و با اشاره به نواقص این حوزه ابراز داشت: در صورت حضور گسترده بانوان شهرستان در فعالیت‌های ورزشی، اعتبار لازم برای تأمین تجهیزات موردنیاز تخصیص خواهد یافت.

معاون فرماندار اشکذر با اشاره به برخی قوانین در خصوص حمایت صنایع از ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان شهرستان را نیز مأمور کرد تا برگزاری نشست‌های تخصصی با تولیدکنندگان زمینه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه ورزش قهرمانی و بانوان فراهم نماید.

در ادامه این نشست روسای ادارات و هیات ورزشی نیز بابیان برخی از کمبود‌ها و نواقص، خواستار تسریع درروند تدوین سند چشم‌انداز شهرستان و رونق بیشتر ورزش همگانی و قهرمانی شدند.
ارسال نظرات