خبرهای داغ:
مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از عرضه کتاب «پشت در بهشت» که روایتگر داستانی در حوزه دفاع مقدس است، همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۶۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اعلام این خبر گفت: «پشت در بهشت» عنوان رمانی به قلم «مریم شیدا» است که در زمره مجموعه داستان‌های دفاع مقدس به‌نشر قرار می‌گیرد.

وی در خصوص داستان این کتاب اینطور بیان کرد: نویسنده در این کتاب داستان دختر جوان و هنرمندی به نام حدیث را روایت می‌کند که برادرش حسین، یک جانباز شیمیایی است.
حسین برای مداوا به آلمان رفته است اما مداوا مؤثر نیست و او شهید می‌شود. حسین از طرف دیگران متهم است که با وجود این که جبهه رفته و جانباز است، اما گذشته خود را فراموش کرده و دست به کارهای ناشایست از جمله رباخواری زده است؛ حدیث در طول این داستان، بی‌گناهی برادرش را ثابت می‌کند.

سعیدی اضافه کرد: به‌نشر کتاب «پشت در بهشت» را در قطع رقعی کوتاه و با تیراژ یک هزار نسخه منتشر کرده و با قیمت 170 هزار ریال در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه ادبیات دفاع مقدس گذاشته است.

وی این نکته را نیز خاطرنشان کرد که به‌نشر در نظر دارد مجموعه کتاب‌هایی را با محوریت دفاع مقدس منتشر کند که در این راستا، اولین کتاب را با نام «کلاغ‌ پر» سال گذشته روانه بازار کرد و اکنون نیز «پشت در بهشت» در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

«کلاغ‌ پر» کتابی به قلم «مهدی رسولی» است که نویسنده در این اثر مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه درباره دفاع مقدس را برای مخاطبان گروه سنی بزرگسال روایت می‌کند که بیشتر حول محور خانواده و تأثیر و تأثر متقابل آن با جنگ است.

تأثیر شهادت فرزند بر پدر و مادر، عاشقانه‌هایی از دو برادر و ... از موضوعاتی است که نویسنده در این اثر به عنوان محوریت داستان‌ها به آن‌ها می‌پردازد. به‌نشر چاپ اول این مجموعه داستان کوتاه را در قطع رقعی کوتاه با شمارگان 2000 نسخه منتشر کرده و با قیمت 90 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام‎رسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها