با حضور مسئولان شهرستانی بازدید از درمانگاه تخصصی و شبانه‌روزی در حال تکمیل بسیج در پارس‌آباد انجام یافت.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۶۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

خدمات رسانی مطلوب به بیماران یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان پارس آباد مغان بازدید از درمانگاه تخصصی و شبانه‌روزی در حال تکمیل بسیج در پارس‌آباد انجام یافت.

این درمانگاه یکی از پروژه‌هایی است که موسسه تأمین و درمان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برای ساخت و افتتاح آن کمر همت بربسته و امروز در حال تکمیل است.

این درمانگاه از لحاظ سازه و مقاومت مصالح از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محیط آن به گونه ای طراحی شده است که می تواند شبانه‌روزی جوابگوی بیماران باشد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه پارس‌آباد مغان در این بازدید اظهار داشت: این درمانگاه با 50 میلیارد ریال اعتبار در محله پشت کارخانه پنبه که از محلات پر تراکم و محروم شهر پارس آباد می باشد در حال تکمیل و تجهیز است.

وی افزود: این درمانگاه در سه طبقه در بخش‌های مختلفی شامل بخش‌های آزمایشگاه، نمونه‌برداری، سونوگرافی، داروخانه، اتاق معاینات برادران و خواهران و تزریقات خواهد بود.

نوری با بیان اینکه این درمانگاه در راستای سفر رئیس وقت سازمان بسیج مستضعفین در سال 93 به پارس آباد و درخواست مسئولان و معتمدان این شهرستان با مساعدت و دستور سردار نقدی و توجه ویژه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شهرستان پارس آباد انجام می‌شود، گفت: این پروژه با کارفرمایی موسسه تأمین و درمان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با زیر بنای 1500 مترمربع هم اکنون در حال تکمیل می باشد.

تسهیلات اقتصاد مقاومتی راه نجات مناطق محروم است

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این بازدید با بیان اینکه زمین این درمانگاه توسط شهرداری پارس آباد تامین و کلنگ احداث آن توسط استاندار وقت بر زمین زده شد، گفت: این درمانگاه از طرح های بسیار خوب سپاه در شهرستان پارس آباد است که قرار است تا پایان سال جاری جهت بهره مندی محلات هدف و محرمیت زدایی به بهره برداری برسد.

علی علایی افزود: خدمات رسانی مطلوب به بیماران یک وظیفه همگانی است و در این زمینه مسئولان بیمارستانی باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانند.

وی بیان کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی راه نجات مناطق محروم است و به همین منظور نیاز است مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و امیدواریم با اقدامت انجام یافته بتوانیم به اهداف خود در راستای منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و شعار سال را تحقق بخشیم.

خدمات‌رسانی به مناطق محروم وظیفه همگانی است

امام جمعه پارس‌آباد نیز در این بازدید بیان کرد: خدمات‌رسانی به مناطق محروم وظیفه همگانی است و باید تک تک ما در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم چرا که برطرف کردن مطالبات مردمی وظیفه هر مسئولی است و اگر این موضوع مورد بی‌توجهی واقع شود آسیب‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام سعید رشادی تصریح کرد: توجه به مردم مناطق حاشیه‌نشین و محروم جامعه باید در اولویت قرار گیرد و انتظار ما از مسئولان این است که نسبت به ارائه تسهیلات به این افراد تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و حل مشکلات آنان را مبنای کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: توسعه مراکز درمانی به عنوان یکی از ملزومات انتظاری است که ما از مسئولان داریم و انتظار داریم به این مسئله توجه کنند چرا که خدمات‌رسانی به بیماران امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

ارسال نظرات