مدیرکل بهزیستی استان اردبیلگفت: تعهد اشتغال اداره کل بهزیستی استان اردبیل برای امسال 690 نفر است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم تمامی این تعهدات را عملیاتی کرده و زمینه اشتغال هر چه بیشتر را برای مددجویان فراهم آوریم.
کد خبر: ۹۰۲۱۳۸۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهزاد ستاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت، به منظور اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد رایزنی و هماهنگی بیشتر با بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی، شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی در زمینه معرفی بسته‌های حمایتی اشتغال معلولان و مددجویان بهزیستی از جمله حمایت‌های بیمه‌ای در اولویت بوده و باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال اداره کل بهزیستی استان اردبیل برای امسال 690 نفر است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم تمامی این تعهدات را عملیاتی کرده و زمینه اشتغال هر چه بیشتر را برای مددجویان فراهم آوریم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: آماده‌سازی شغلی مددجویان، شناسایی معلولان تحصیل‌کرده، بروزرسانی افراد جویای کار، تامین پرسنل مراکز غیردولتی از جامعه هدف سازمان، ارتقای ظرفیت کارگاه‌های حمایتی، هدایت متقاضیان سهم بیمه خویش فرمایی برای اشتغال پایدار، الزام به معرفی افراد جویای کار براساس نتایج آماده‌سازی شغلی به فنی و حرفه‌ای طبق تفاهم‌نامه و استفاده از سهمیه و هدایت افراد فاقد ضامن به حمایت‌های غیر از تسهیلات خوداشتغالی از جمله موارد مورد پیگیری است.

ستاری تلاش برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات مددجویان را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: در این راستا تلاش میکنیم تا با امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک با نهادهای مختلف و جلب همکاری و مشرکت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان زمینه برای اشتغال هر چه بیشتر مددجویان را فراهم آورده و نیز در راستای رفع مشکلات در بخش های مختلف مددجویان گام برداریم.

ارسال نظرات