کد خبر: ۹۰۲۱۴۰۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان تهران :مهدی مقاری در این نقد نوشت:

در عجبم شهروندانی که تا دیروز از حقوق مسلم خود دور مانده بودند، امروز به شهرداری پیشوا هجمه می آورند که چرا شهر را با گلدانهای سفال آراسته است و سابق که شهر تعطیل بود، ساکت بودند؟!

 

مشاور رسانه ای شهردار پیشوا در پاسخ به انتقادات برخی درباره نصب نمادهای سفالی درسطح شهر، نقدی اختصاصی برای «راوی امروز» نگاشت
جالب است که می شد مثل برخی ها فقط در یک میدان پردید و پر تردد، گلدانها را نصب کرد که شهرداری در این دوره، خود را خادم همه شهر دانسته و با پراکندگی خاصی به نصب گلدانهای سفال همت گمارده است.

یادمان نرود تپه سفالین همان کارگاه بزرگ سفالگری پیشوا در شش هزار سال پیش است که شهرک صنعتی زمان خود بوده است که هر روز از کنارش می گذریم و همین قلیل سفال نصب شده می تواند مقدمه ای بزرگ بر احیای این سایت موزه پژوهشی استان تهران باشد که در آتیه ای نزدیک خبرهای خوشی از آن خواهیم شنید.

ساکنان شهر تاریخی و مقدس پیشوا پیام خود را در همین روزهای سال پیش در انتخابات شوراها بیان کردند و برگزیدگان آنان نیز با درک پیام مردم، دست به انتخابی آگاهانه و عالمانه زدند و دکتر حکمت امیری را انتخاب کرده و وی هم با افرادی کارآمد و عالم به علوم خاص و مورد نیاز شهرداری، مسیری روشن را فرا روی مردم فهیم پیشوا قرار داد.

افراد منصف و عادل به خوبی دیده اند که عمران شهر در همه محلات و مناطق آن، فعال و پویا است و برای تیم جدید مدیریت شهری تفاوت و فاصله ای بین نقاط مختلف شهر نیست و همه مردم درهمه جا بایکدیگر برابرند و با یک نگاه مدیریتی دیده می شوند.
مشاور رسانه ای شهردار پیشوا در پاسخ به انتقادات برخی درباره نصب نمادهای سفالی درسطح شهر، نقدی اختصاصی برای «راوی امروز» نگاشت
نصب تابلوهای هدایت مسیر، اجرای طرح واره و نقاشی های مختلف، تجهیز ونوسازی ناوگان خدمات شهری، تعریض معابر قدیمی، نصب نخستین چمن مصنوعی شهرداری، اجرای دستورالعمل های احیای بوستان بزرگ جنگلی، آغاز مطالعات طرح های بزرگ عمرانی چون بوستان بانوان، پیست ملی دوچرخه سواری و بوستان هفتاد هکتاری ملل و….همه و همه در این شش ماه اخیر تدبیر و عملیاتی شده اند که رهاوردهایی از نوع و سبک مدیریت امیری و همراهانش در شهرداری پیشوا است که باید چشم ها راشست و بهتر دیدشان…

ارسال نظرات