ممنوعیت فروش کالاهای خارجی در فروشگاه های دولتی هرمزگان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: از این پس فروش کالا‌های خارجی در فروشگاه‌های دولتی استان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارشخبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ خلیل قاسمی درسومین نشست شورای اداری استان افزود: برای حمایت از تولیدات داخلی کشور فروشگاه‌های دولتی تحت نظارت دستگاه‌های اجرایی استان موظفند کالا‌های ایرانی عرضه کنند.

وی گفت: برای فعال سازی معادن کوچک استان تولیدات این معادن توسط معادن بزرگ کشور خرید تضمینی می‌شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: در حال حاضر استان با هیچ گونه کمبود کالایی روبرو نیست و فرمانداران شهرستان‌ها بازار را پایش می‌کنند.
استاندار هرمزگان هم در این نشست بر مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان موظفند مدیریت مصرف آب را در دستگاه‌های اداری، اجرایی کنند.
همتی افزود: با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تولید و اشتغال در استان توسعه می‌یابد.
وی صادارت کالا‌های غیر نفتی را یکی از راه‌های ارز آوری به کشور اعلام کرد و گفت: با حمایت از صادارت کالا‌های غیر نفتی چرخ اقتصاد کشور به خوبی حرکت می‌کند.
احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از مسئولان استان خواست تا برای ایجاد اشتغال بیشتر بکوشند.
حسین هاشمی تختی دیگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: با ایجاد فضای همدلی و همکاری بیشتر تولید و اشتغال در استان رونق می‌یابد.
ارسال نظرات