كارشناس مسائل مذهبي،

رذايل اخلاقي دشمنان انسان در قرب به خدا

كارشناس مسائل مذهبي در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن رذايل اخلاقي را دشمنان انسان در قرب به خدا عنوان كرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۱۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام طاهري در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن ماه مبارک رمضان را ماه توبه، استغفار، بازگشت و حركت به سمت كمال انساني عنوان نموده و گفت: شيطان سعي دارد با پهن كردن دامهاي متعدد در مسير انسان، او را از خدا دور كند .

وی ادامه داد:  رذايل اخلاقي مانند كبر، غرور، حسد،سخن چيني، غيبت و گناهان ديگر مسير انسان به سوي خداوند متعال را منحرف می کند و انسان را در سراشيبي سقوط در جهنم قرار می دهد.

حجت الاسلامطاهری در ادامه اظهار داشت: طبق مضمون حديثي از حضرت امام صادقعليه السلام شيطان بر پنج گروه تسلط ندارد كه عبارتند از: 1­- كساني كه بر خدا توكل مي­ كنند 2- كساني كه ذكر خدا را مي­ گويند و هميشه به ياد او هستند 3- كساني كه خيرخواه برادران ديني خود هستند 4- كساني كه در مصيبت­ ها جزع و فزع نمي­ كنند 5- كساني كه راضي به رضاي خدا هستند.

 وي گفت: طبق فرموده علما امام زمان عليه السلام خواندن دعاهاي «افتتاح» و «اللهم ادخل علي اهل القبور السرور» را در ماه مبارك رمضان توصيه نموده است و ما شيعيان بايد در همه احوال خصوصا در ماه رمضان زياد به ياد آن حضرت باشيم و سعي كنيم با عمل خود زمينه ظهور آن امام بزرگوار را فراهم کنیم.

ارسال نظرات