خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امروز باید مثل یک جهادگر در حوزه فرهنگی وارد شویم، و جهادگری خود با زحمت، سختی و دوری از خانواده همراه است در این صورت کار همراه باروحیه جهادگری و دغدغه فرهنگی داشتن خود مثمر ثمر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۳۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هم‌اندیشی اعضاء جبهه فرهنگی استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام عادل در این جلسه ضمن سپاسگزاری از تلاش‌ها و همکاری صورت گرفته در حوزه فرهنگی اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند کار فرهنگی از کار اقتصادی مهم‌تر است ما اکنون در یک جبهه و کارزار فرهنگی هستیم لذا در این جبهه باید مثل زمان جنگ با تمام وجود به میدان بیاییم زیرا دشمن منتظر ما نیست او کار خود را با جدیت و روش‌های نوین انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: امروز باید مثل یک جهادگر در حوزه فرهنگی وارد شویم، و جهادگری خود با زحمت، سختی، دوری از خانواده همراه است در این صورت کار همراه باروحیه جهادگری و دغدغه فرهنگی داشتن خود مثمر ثمر می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: یکی از مشکلات فرهنگی موجود در سطح استان قزوین جزیره ای عمل نمودن دستگاه های فرهنگی است که با وجود تشکل های مردمی همچون جبهه فرهنگی در آینده نزدیک باید شاهد کاهش این نوع رفتار باشیم که الحمدالله چنین هم بوده است.
در ادامه این جلسه عباس کاظمی گزارشی از روند فعالیت های شکل گرفته و عملکرد این جبهه و برنامه های آینده آن ارائه نمود.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها